Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Ja, sådan er vi jo ;-) Den | de_trix | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ej, øv... Troede lige det | de_trix | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg kender desvaerre ikke | phoenix | Programmering | |
| Ved sådan en IDE/USB | hoppendekanin | Hardware | |
| #3 Ja især med deres | hoppendekanin | Hardware | |
| Er det noget du ved, | marlar | Software | |
| "Ældre dato" jeg har haft | de_trix | Hjælp generelt | |
| Og shell-expansion af ~ | marlar | Software | |
| Nå, din PSU er også | hoppendekanin | Hardware | |
| Ellers kender jeg en, der | hoppendekanin | Hardware | |
| Hvis du har lidt styr på | hoppendekanin | Hardware | |
| Nu fik jeg så svaret på | marlar | Software | |
| jan.k | Hjælp generelt | ||
| Er du kommet videre?#8: Men | marlar | Software | |
| For det er vildt | paldepind | Software | |
| Det kommer jo an på | mpl | Løst og fast | |
| Må jeg spørge om info | mpl | Løst og fast | |
| For det er vildt | paldepind | Software | |
| Der kan være håb | mpl | Løst og fast | |
| Linuxplatformen kan | mpl | Løst og fast | |
| Jeg må indrømme at jeg | paldepind | Software | |
| Har haft ElementaryOS | paldepind | Software | |
| #14 DRM står for Digital | mpl | Løst og fast | |
| DRM: Noget som på magisk | mpl | Løst og fast | |
| DRM format... hvad er det | mpl | Løst og fast | |
| Det ser super godt ud, | paldepind | Software | |
| Ret så lækker. Jeg | paldepind | Software | |
| Jeg synes, at det er | paldepind | Software | |
| Jeg syntes faktisk, at | paldepind | Software | |
| Det sq god eye-candy. Men | paldepind | Software | |
| Luna rammer beta! | paldepind | Software | |
| det er DRM kryteringen | mpl | Løst og fast | |
| NEJ!.Jeg tror, at du | thorbjørntux | Software | |
| Men du logger vel ikke | marlar | Software | |
| #8Nej. Som det fremgår af | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| men hvad gør man hvis man | thorbjørntux | Software | |
| #1 / #5 En gang i mellem | thorbjørntux | Software | |
| Det var svarret jeg fik, | mpl | Løst og fast | |
| Hvis du bruger sudo, | marlar | Software | |
| Desuden tror jeg ikke | thorbjørntux | Software | |
| Hvad skulle det gøre, at | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Men du logger vel ikke ind | marlar | Software | |
| #3 det er helt | thorbjørntux | Software | |
| Korrekt, bare ikke | fettouhi | Software | |
| Så problemet er reelt, | fettouhi | Software | |
| Hej Mozilladanmark har også | fettouhi | Software | |
| bare fordi de vil | fettouhi | Software | |
| #55 Alt andet lige, vil | fettouhi | Software | |
| Alt andet lige, vil jeg | fettouhi | Software | |
| Man føler sig jo helt | fettouhi | Software |