Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #53 Nu er det | fettouhi | Software | |
| Man håber jo næsten at | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| At de udskyder den igen | jan.k | Hjælp generelt | |
| Okay... Og nej, jeg tvivler | catonga | Hardware | |
| Efter arch har skiftet til | maxt3r | Installationshjælp | |
| Nej et sd-kort, som | catonga | Hardware | |
| Det lyder da godt nok som | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Det er faktisk også muligt | thorbjørntux | Software | |
| Det er meget solidarisk af | jan.k | Hjælp generelt | |
| Er det en mulighed, at købe | catonga | Hardware | |
| Hej Nu er planen, at Fedora | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej 32 bit support i Linux | jan.k | Hjælp generelt | |
| Til dem som ikke kan | thorbjørntux | Software | |
| Hurtig på aftrækkeren | Marcus | Nyhed | |
| en lille test | thorbjørntux | Software | |
| sudo sh -c | marlar | Software | |
| det er heller ikke første | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Kan godt være det er først | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Anders Jenbo Ubuntu | fettouhi | Software | |
| Jo lyder rigtigt, men hvem | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Og så er vi tilbage til | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Anders Jenbo Ubuntu Danmark | fettouhi | Software | |
| fettouhi | Software | ||
| Hej Jeg vil lige oplyse, at | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Tak for infonmap fortæller | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| RE: | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ahh den kunne jeg godt have | maxt3r | Installationshjælp | |
| #49 Jeg kan kun være enig, | fettouhi | Software | |
| Jeg kører Linux Mint 11 på | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Re: | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Re: | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Super det virkede :) | maxt3r | Installationshjælp | |
| #48Jeg vil tro at rigtig | fettouhi | Software | |
| Okay det prøver jeg, tak :) | maxt3r | Installationshjælp | |
| Du har glemt | maxt3r | Installationshjælp | |
| Ahh man kan bruge loadkeys | maxt3r | Installationshjælp | |
| #47 I mit hoved opstår | fettouhi | Software | |
| #46 De har lavet | fettouhi | Software | |
| #45 Hvordan uvidenhed? | fettouhi | Software | |
| Selvom jeg også hellere ser | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det sq trist at uvidenhed | fettouhi | Software | |
| #8 Skat er formentlig | fettouhi | Software | |
| At de udskyder den igen og | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Dennis. Der behøver | slettet_230220 | Hjælp generelt | |
| Men det burde bare | fettouhi | Software | |
| Ja, det har du nok ret i. | fettouhi | Software | |
| #40 Tror du kan nøjes med | fettouhi | Software | |
| Mail til skat.dk | fettouhi | Software | |
| Måske er der alligevel | Looop | Hardware | |
| Du kan bruge su - | marlar | Software |