Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg mener at have læst et | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det tør jeg ikke sige, | Kappa | Software | |
| #5 Prisleje, sata2 el. 3? | dbuch | Hardware | |
| Perfekt Jenss! Lige hvad jeg | dbuch | Hardware | |
| Mit gæt er at ROSA har | jan.k | Hjælp generelt | |
| Og "nutildags" kommer | joedalton | Hjælp generelt | |
| Jeg havde Oisters 3G på | joedalton | Hjælp generelt | |
| Mandriva har jo været på | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg set listen | jan.k | Hjælp generelt | |
| Oh, for fscks sake. Nu | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvor er tv2 henne? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger pt nogle | dbuch | Hardware | |
| #5 Hvilket ordrenummer havde | m_abs | Løst og fast | |
| Aha! Der var en her | dbuch | Hardware | |
| Ja og nej jeg ville | dbuch | Hardware | |
| bruger du dvd drevet meget? | dbuch | Hardware | |
| Oister virke glimrende | joedalton | Hjælp generelt | |
| Hmm.. Tænker lidt at | jan.k | Hjælp generelt | |
| SSLUG styrer ;-) ... eller | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nr. 3 og 4: | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er flot, og fuldt | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det gør jeg i et | frogmaster | Software | |
| Hvad vil du? Vil du | frogmaster | Software | |
| Jeg har faktisk aldrig | frogmaster | Software | |
| Marlar, tak for et relevant | frogmaster | Software | |
| tak for tilbagemelding | joedalton | Hjælp generelt | |
| Er der da det? Ja det | frogmaster | Software | |
| Ja korrekt, men hvis | frogmaster | Software | |
| Det viser sig, at PulseAudio | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja, Magenta var også min | Kristho | Programmering | |
| Du har lige tilmeldt dig | AndenBerg | Køb og Salg | |
| Der er flere ting her. Pulse | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Du foreslår at åbne | frogmaster | Software | |
| Nu forstår jeg også | frogmaster | Software | |
| Nej, hvis det er kodet | frogmaster | Software | |
| Tænker "Magenta" | Kristho | Programmering | |
| Altså RDP klienter og | frogmaster | Software | |
| Der er SuperUsers a/s de | Kristho | Programmering | |
| Jeg har det keyboard med | Louis | Hjælp generelt | |
| #12Okay. Jeg forstår nu | frogmaster | Software | |
| Jeg har ikke undersøgt | frogmaster | Software | |
| Det viser sig, at tingene | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg er enig. Det er | jan.k | Hjælp generelt | |
| Tror at Linux Mint KDE | Kappa | Software | |
| Er det ikke en smule | jan.k | Hjælp generelt | |
| Tror at Linux Mint KDE er | Kappa | Software | |
| Så bliver man lidt bitter | m_abs | Løst og fast | |
| Da jeg for 7-8 år siden | jan.k | Hjælp generelt | |
| HejSom jeg læser det, så | Kappa | Software | |
| Er det ikke en smule | jan.k | Hjælp generelt |