Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Den blev langsommere, tog | Kappa | Software | |
| ikke helt rigtigt... | jan.k | Hjælp generelt | |
| Fri eller ufri | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvorfor dog ikke?! Det | frogmaster | Software | |
| Jeg har lige konstateret at | frogmaster | Løst og fast | |
| Hvad er det for nogle | Kappa | Software | |
| #3 Tak for info, skulle bare | Looop | Hjælp generelt | |
| Jeg vil ikke kalde det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Man kan ikke sætte tingene | frogmaster | Løst og fast | |
| Du har helt ret i, at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Efter min opfattelse, | frogmaster | Software | |
| Mandriva er ikke længere | jan.k | Hjælp generelt | |
| UltraVNC virker fint | frogmaster | Software | |
| Mandriva er ikke længere | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har set netflix i et | frogmaster | Løst og fast | |
| Hvad er det for en / nogle | Looop | Hjælp generelt | |
| #1 jeg kan nemlig ikke se | Looop | Hjælp generelt | |
| Men det var alligevel først | Kappa | Software | |
| Stallmans syn på | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har i hvert fald hørt | Kappa | Software | |
| Case1:Han vil nok have | froksen | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Der er en XBMC udvidelse til | frogmaster | Løst og fast | |
| Tror efterhånden at alle | joedalton | Hjælp generelt | |
| Alternativt kunne man nøjes | frogmaster | Løst og fast | |
| Mandriva er da ret langt | jan.k | Hjælp generelt | |
| _Hvis_ de bliver automountet | Looop | Hjælp generelt | |
| Jeg ved ikke helt hvorfor, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kræver Microsoft | frogmaster | Løst og fast | |
| Jo, klart. Men mit | frogmaster | Software | |
| Uanset hvilken løsning | frogmaster | Software | |
| @2 - tak for svar ang. | mrbrown79 | Hardware | |
| Kræver Microsoft | frogmaster | Løst og fast | |
| lækkert, har ikke fået min | m_abs | Løst og fast | |
| som #2 foreskriver. Ellers | kjoller | Installationshjælp | |
| Paradoksalt nok, hvis | jan.k | Hjælp generelt | |
| Dmenu_run og Gmrun.Jeg har | kjoller | Installationshjælp | |
| http://www.raspberrypi.org/ar | m_abs | Løst og fast | |
| #1 Hvor ser du at den kan | m_abs | Løst og fast | |
| Hej igen En tilføjelse, det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Tak, også for | jan.k | Hjælp generelt | |
| LXDE og Xfce har begge en | kjoller | Installationshjælp | |
| 512 MB ram og mulighed for | m_abs | Løst og fast | |
| Bare pas på måsen | frogmaster | Software | |
| #4 Jeps, det helt gratis for | frogmaster | Software | |
| TeamViewer er ganske | frogmaster | Software | |
| Ja der findes fx Team | frogmaster | Software | |
| Jeg kan ikke sige så meget | mrbrown79 | Hardware | |
| #1TeamViewer er ganske | frogmaster | Software | |
| Interessant. Findes der | frogmaster | Software | |
| mageia på klid.dk | jan.k | Hjælp generelt |