Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hvad er dine erfaringer | bakkedal | Billeder | |
| Jeg kører også med CM9 | Domiino | Software | |
| Jeg kunne rigtigt godt lide | dklinux | Software | |
| Fandt selv en løsning. | bakkedal | Billeder | |
| IPv6 | phomes | Nyhed | |
| KVM | thn | Nyhed | |
| CM9 , CM10 og AOKP | Domiino | Software | |
| Spændende læsning, også | phomes | Artikel | |
| Fedt! Havde ikke regnet med | phomes | Nyhed | |
| det bliver helt rart at man | McDonnell | Nyhed | |
| Og det er endda uden at der | McDonnell | ||
| SPAM | phomes | Nyhed | |
| cheap prom dresses loose | Marcus | Nyhed | |
| Jeg husker godt Jupiter Ace. | Tukanfan | Nyhed | |
| Håbede på at Shank ville | mich | Løst og fast | |
| Har testet lidt frem og | Marcus | Nyhed | |
| I gymnasiet i 80'erne læste | thn | Nyhed | |
| dog lidt trist at (såvidt | Marcus | Nyhed | |
| Lige lidt skamløs reklame | Domiino | Software | |
| Det nemmeste, hvis du kun | Domiino | Software | |
| Prøv evt. at installere | Jacques | Installationshjælp | |
| Og Softzilla, tidligere | Kallestrup | Hjælp generelt | |
| For mit vedkommende så er | Jacques | Installationshjælp | |
| Jeg har root'ed min Galaxy | Domiino | Software | |
| Kan man tage for givet at | Jacques | Installationshjælp | |
| Og så er der jo OSAlt. | Kallestrup | Hjælp generelt | |
| Ja, i seneste udgivelse. Det | joedalton | Hjælp generelt | |
| Det lyder som lidt for | nykilde | Hjælp generelt | |
| Hej Jan Ok, misforståelser | nykilde | Hjælp generelt | |
| Hej Frogmaster Jeg har | nykilde | Hjælp generelt | |
| Jeg har ikke forsøgt på | Jacques | Installationshjælp | |
| jeg har brugt denne | Jacques | Installationshjælp | |
| http://www.chill-innovation.c | Louis | Hjælp generelt | |
| - jeg kan ikke slå UEFI | nykilde | Hjælp generelt | |
| Her et til link til virksomheder som stytter open source | Kristho | Programmering | |
| Den er et par år gammel, | nykilde | Hjælp generelt | |
| Boot | nykilde | Hjælp generelt | |
| Hej Måske er det noget af | nykilde | Hjælp generelt | |
| Er det totalt på spanden? | nykilde | Hjælp generelt | |
| #4Formentlig | nykilde | Hjælp generelt | |
| #1Hvilket tastatur er det | Louis | Hjælp generelt | |
| #1Hvilket tastatur er det | Louis | Hjælp generelt | |
| #1 Hvilket tastatur er det | Louis | Hjælp generelt | |
| Kan du uddybe det? Kun | Kappa | Software | |
| gå efter intel 520 serien | dbuch | Hardware | |
| Jo, jeg har været i | nykilde | Hjælp generelt | |
| Har du været i BIOS? Virker | nykilde | Hjælp generelt | |
| Jo tak det er prøvet og | nykilde | Hjælp generelt | |
| Prøv med enten F12 eller | nykilde | Hjælp generelt | |
| prisleje skal være så | dbuch | Hardware |