Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| tør du virkelig at skrue | bigblop | Hjælp generelt | |
| #3Nja kommer lidt an på | bigblop | Hjælp generelt | |
| #6 Præcis super tak :) | Looop | Software | |
| ah tak nu fungere det ved at | bigblop | Hjælp generelt | |
| Så er der måske tale om | Looop | Software | |
| Mener du via | marlar | Software | |
| Fik lige en ny halvskør | marlar | Software | |
| Okay og tak for forsøg og | marlar | Software | |
| Hvem har flyttet min ost? | dbuch | Sandkassen | |
| Jeg har nu lavet et | marlar | Software | |
| #4 fx. hvis du har et img af | Looop | Software | |
| ssh | bigblop | Hjælp generelt | |
| Du skal bruge IP-adressen | bigblop | Hjælp generelt | |
| har du prøvet at bytte | jan.k | Hjælp generelt | |
| #3 Du kan bruge DD til at | jan.k | Hjælp generelt | |
| #4 jep det var xcalc som var | bigblop | Hjælp generelt | |
| Hej Det er 2 Sata harddiske, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Er disken sat til at være | jan.k | Hjælp generelt | |
| He | kent andersen | Sandkassen | |
| GNU/Linux .img filer eller | Looop | Software | |
| #1 Det er et tool til at | Looop | Software | |
| Forstår ikke hvorfor din | jan.k | Hjælp generelt | |
| He He det der er næsten | kent andersen | Sandkassen | |
| Ikke en Apple joke, men en | kent andersen | Sandkassen | |
| Ja det er faktisk ganske | kent andersen | Sandkassen | |
| Hehe. Apple har gjort det | kent andersen | Sandkassen | |
| Jeg kender heller ikke ils, | Looop | Software | |
| Er næsten gået i gang. | Kappa | Løst og fast | |
| En anden bruger, Michael | marlar | Software | |
| Hvad gør "ils"? Og tilbyder | Looop | Software | |
| Hvorfor så ikke | hup | Hjælp generelt | |
| Truecrypt bruger en | marlar | Software | |
| Jeg benytter | marlar | Software | |
| Det er udvalgte mapper, | marlar | Software | |
| Jeg benytter | marlar | Software | |
| Er det hele harddisken, | marlar | Software | |
| Remmini eller Remmina? | Jacques | Hjælp generelt | |
| Kører Mint-Debian | hup | Hjælp generelt | |
| Tak for svar. Slog | Jacques | Hjælp generelt | |
| #1 Ja, det er nok også en | dbuch | Software | |
| Hej Evt. kunne man vel også | dbuch | Software | |
| Det er noget med at | hitmaster | Løst og fast | |
| Een ting er hvad man gør (i | hitmaster | Løst og fast | |
| enig #12 mage til medie | hitmaster | Løst og fast | |
| Der er jo heldigvis også | cb400f | Nyhed | |
| kan | dusted | Sandkassen | |
| #1 den kan vist kun sende | dbuch | Software | |
| Uanset hvis "skyld" det | cb400f | Nyhed | |
| Jeg har kigget på | dbuch | Sandkassen | |
| Prøv GNOME Phone | dbuch | Software |