Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| hvorfor må han ikke få | hitmaster | Løst og fast | |
| Godt gået af Anders Lund | hitmaster | Løst og fast | |
| hitmaster | Løst og fast | ||
| Kunne du ikke bare tage en | Kristho | Software | |
| Haha! Nice :)Link hvis at | hitmaster | Løst og fast | |
| Fedt :) altid spændende at | hitmaster | Løst og fast | |
| Pris på vej? | hitmaster | Løst og fast | |
| Og har du prøvet at trykke | cb400f | Nyhed | |
| #24 Den har en langt længer | cb400f | Nyhed | |
| Hmm, i princippet er det jo | stig65 | Løst og fast | |
| Gad vide hvorfor | stig65 | Løst og fast | |
| Disken mangler en boot sektor | dusted | Sandkassen | |
| #1 godt spørgsmål, jeg har | dbuch | Software | |
| #23Jep. Se/hør f.eks. | cb400f | Nyhed | |
| Lyder godt Skal | hup | Hardware | |
| Den er ikke i min samling, | hup | Hardware | |
| Fandt en der havde prøvet | hup | Hardware | |
| cb400f har ret. Der skal | Kappa | Løst og fast | |
| # 15 Hov, det har du da ret | stig65 | Løst og fast | |
| I følge | hup | Hardware | |
| Output Bus 001 Device 002: | hup | Hardware | |
| KanalTux Hangout 8 giver en | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Er på vej :) | hup | Hardware | |
| Kør lsusb i terminalen, og | hup | Hardware | |
| Kør lsusb i terminalen, og | hup | Hardware | |
| Så er løsningen nok | hup | Hardware | |
| Tak Men desværre har | hup | Hardware | |
| Er jeg den eneste som syntes | cb400f | Nyhed | |
| usb_modeswitch? | dbuch | Software | |
| Jeg kan ikke komme med meget | hup | Hardware | |
| Jeg ville lave 2 x | z4ndx | Software | |
| #8Tror du ikke du blander | stig65 | Løst og fast | |
| Jeg fik beskeden 2 | cb400f | Nyhed | |
| X.org er en oldsag. Ældre | stig65 | Løst og fast | |
| Ingen der har en ide om | hup | Hardware | |
| #12 Man slipper for masser | stig65 | Løst og fast | |
| Du kan også restricte | z4ndx | Software | |
| Du kan vel bruge virtual | z4ndx | Software | |
| Hvad er den store hype med | stig65 | Løst og fast | |
| Vi har en glimrende | m_abs | Hjælp generelt | |
| hvornår tror I at Wayland | stig65 | Løst og fast | |
| Brugte før i tiden Knoppix | hup | Hjælp generelt | |
| Filsystem? | dusted | Sandkassen | |
| Tak, så holder jeg mig | hup | Hjælp generelt | |
| YRK den skærmkortdriver han | stig65 | Løst og fast | |
| Jeg har en ret god | m_abs | Hjælp generelt | |
| Folkebiblioteker har ofte | m_abs | Hjælp generelt | |
| #2 Knoppix vil leve lige så | hup | Hjælp generelt | |
| #118 Hvordan gør man, hvis | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #8 Hvad mener du? Hvis jeg | stig65 | Løst og fast |