Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Virker her, menjeg kører | lagoni | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jaja, lad nu være med | jan.k | Hjælp generelt | |
| Helt enig Kris - Nu bruger | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg glæder mig meget til 18 | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg kan sagtens vente :) | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det ændrer sig jo ikke om | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er da planen. Den blev | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kommer den næste(Fedora 18) | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg gider heller ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| As usual :) stort set alle | jan.k | Hjælp generelt | |
| Systemd er vel udelukket? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Et ur. Nemt at lave, svært | bill gates | Løst og fast | |
| Hmm fragmentering af | sv-erik | Hardware | |
| min 40gb intel x-25 gav | sv-erik | Hardware | |
| Nej det er aaaalt for svært | bill gates | Løst og fast | |
| Lidt overraskende at de | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg har os kun en 80gb SSD i | sv-erik | Hardware | |
| Alt efter hvad du | sv-erik | Hardware | |
| Får ikke mails når der | syncroniq | Køb og Salg | |
| Windows? Gab. Kan I ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| Du kan ikke altid være | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Du kan ikke altid være | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jep. http://blogs.gnome.org/p | bill gates | Løst og fast | |
| Clocks? :) | bill gates | Løst og fast | |
| Bruger også OpenVPN med | marlar | Software | |
| Hov du glemte Fedora18 i dit | bill gates | Software | |
| Hintet er tid, eller noget | bill gates | Løst og fast | |
| Problem med Chrome | lagoni | Multimedia / lyd / video etc. | |
| for mig at se lige nu | bill gates | Software | |
| #1 Kan I gætte ... | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg bruger selv OpenVPN | marlar | Software | |
| Tak, men på nuværende | hup | Hardware | |
| "Alternative OSer" som | ask | Linuxin.dk | |
| Hvis det en driver fra | hup | Hardware | |
| Jeg er absolut åben for | ask | Linuxin.dk | |
| ææhh? | bill gates | Software | |
| Mine erfaringer med denne | peque | Hjælp generelt | |
| Riiiiight pind. Surt for dig | bill gates | Software | |
| Hvor er paldepindJeg har | bill gates | Software | |
| Du er sgu ikke helt rask | bill gates | Software | |
| GNOME3: Confirmed RHEL7 | bill gates | Software | |
| Vil du købe windows 7 | sv-erik | Hardware | |
| Du er sgu ikke helt rask :) | bill gates | Software | |
| Samme her. Og hvad er | bill gates | Software | |
| Ja backup er jo | sv-erik | Hardware | |
| Vil du købe windows 7 | sv-erik | Hardware | |
| ... og Gnome 3 - jeg | bill gates | Software | |
| Hvor er paldepind, Acpivii, | bill gates | Software | |
| Nu har tråden udviklet sig, | sv-erik | Hardware | |
| FS-UAE | Domiino | Software |