Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Det er en bærbar | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Med mindre det er an tablet | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Standard | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Prøv at deaktiver UEFI i | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| spændende! | stig65 | Løst og fast | |
| Jov, til at komme igang | bill gates | Software | |
| Hov ja! Det har du helt | paldepind | Software | |
| Nu var det for at | bill gates | Software | |
| BG er blevet banned | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| BG er blevet banned | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Men jeg har stadig ikke | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #30 Ideen er jo glimrende, | bill gates | Software | |
| #49PClos bruger stadig RPM, | paldepind | Software | |
| Faktisk, så er jeg ret | paldepind | Software | |
| Pointen var en mere | bill gates | Software | |
| Om DET er KDE eller | bill gates | Software | |
| Jeg var spændt på hvad der | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #47 Der er for så vidt ikke | paldepind | Software | |
| Nå, men så kan jeg | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Han har en stor teknisk | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| http://linuxin.dk/node/20 | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvor står det at han er banned? | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Lol? . Hvor står det at han | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg synes også det er | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Pointen var en mere distro | bill gates | Software | |
| Dette har aldrig været | bill gates | Software | |
| #21 & #22 +1 #24: Når du | bill gates | Software | |
| Omformulering af spørgsmål | bill gates | Software | |
| Med mindre forfatteren | bill gates | Software | |
| Det lyder spændende! | Pinkcraze | Hardware | |
| du har fået mig overbevist. | Pinkcraze | Hardware | |
| KDE | bill gates | Software | |
| Eller spørge | bill gates | Software | |
| Der er et kapitel med | bill gates | Software | |
| #19: Dette er et | bill gates | Software | |
| Jeps! Det er en af | Pinkcraze | Hardware | |
| Det bliver fedt! Jeg glæder | jan.k | Hjælp generelt | |
| Colemak | Pinkcraze | Hardware | |
| Hvad er forskællen. jeg | Pinkcraze | Hardware | |
| Der er ingen, der siger | bill gates | Software | |
| Colemak er bedre >. | Pinkcraze | Hardware | |
| Jeg har for lidt siden | Pinkcraze | Hardware | |
| Men drop det med "ingen | bill gates | Software | |
| Tak, jeg vil så kigge på | marlar | Software | |
| Af ergonomiske tastatur | Pinkcraze | Hardware | |
| Jeg troede kun der fandtes | Pinkcraze | Hardware | |
| kan LSB forbedres? | paldepind | Software | |
| Skriver du allerede Dvorak? | Pinkcraze | Hardware | |
| Tag et kig på | Pinkcraze | Hardware | |
| Et stopur lyder helt | bill gates | Løst og fast |