Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg har prøvet med | Domiino | Software | |
| Der er vist en typo i denne | peque | Hjælp generelt | |
| Hvordan havde du | Domiino | Software | |
| Raspberry PI kan køre en | Domiino | Software | |
| Hvordan havde du forestillet | Domiino | Software | |
| Kender ikke så meget til | Domiino | Software | |
| hmmm | jan.k | Hjælp generelt | |
| #12Jammen jeg er da delvis | jan.k | Hjælp generelt | |
| En vertikal stak der ikke | phomes | Løst og fast | |
| Forklar lige silo. Hvad | phomes | Løst og fast | |
| #11 bare der her hvor man en | jan.k | Hjælp generelt | |
| #6 Interessant og tak fordi | peque | Hjælp generelt | |
| Så fordi noget ikke er | jan.k | Hjælp generelt | |
| test | thn | Nyhed | |
| Spændende. Men er det | phomes | Løst og fast | |
| Stadig, vis mig et | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er ikke bedre med et | jan.k | Hjælp generelt | |
| #7 Det var mere at du giver | jan.k | Hjælp generelt | |
| #6Så bliver jeg jo næsten | jan.k | Hjælp generelt | |
| #5 Og skal vi så ikke lige | jan.k | Hjælp generelt | |
| Java er kun adgangsvejen | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg vil da også lige | bill gates | Software | |
| Ikke nødvendigvis. Java | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Eftersom at det foregår | jan.k | Hjælp generelt | |
| De har fin relevans, color | paldepind | Software | |
| Ja, det lyder godt nok | joongle | Artikel | |
| Dine eksempler har | paldepind | Software | |
| Jeg bøvler noget med at | Mr.d | Software | |
| Vi stopper her bg. Nej | paldepind | Software | |
| Den ser da ihvertfald | keld | Hardware | |
| Eller er det hele | paldepind | Software | |
| @Marlar, Det må jo være | joongle | Artikel | |
| Du tænker for meget i | paldepind | Software | |
| Jeg bestilte fra Farnell for | joongle | Artikel | |
| Det ser dog ud til at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ja, ingen problem der. | paldepind | Software | |
| Ja det mener jeg. | paldepind | Software | |
| Glem fd.o, der er ikke noget | paldepind | Software | |
| Gnome2 har heller ikke de | bill gates | Software | |
| Gnome 3 | bill gates | Software | |
| LSBOS + GNOME extensions? | paldepind | Software | |
| RHEL 6 har jo support indtil | bill gates | Software | |
| Ja det mener jeg. | paldepind | Software | |
| Nu er jeg fuldstændigt | paldepind | Software | |
| Ja, LSB er ikke det | paldepind | Software | |
| Lsb virkede ikke GnomeOS | paldepind | Software | |
| Linux Standard Base? | paldepind | Software | |
| Då du mener altså at | paldepind | Software | |
| Øh hallo, der sidder en | paldepind | Software | |
| Du ved udemærket godt | paldepind | Software |