Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #Meh. Det står jo i linket? | dklinux | Hjælp generelt | |
| BG: hvad med du rent faktisk | dklinux | Hjælp generelt | |
| #Meh. Find dig en anden | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| At argumentere med BG | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Bah. Gammelt og | dklinux | Hjælp generelt | |
| Tak for god info. Som | dklinux | Hjælp generelt | |
| PaldepindFor | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Jeg siger det som jeg | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Man bruger ikke wifi på | blueeyez | Hardware | |
| kabel | blueeyez | Hardware | |
| nej | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Yderst relevant: Hvordan | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Browser pluginsne kan du | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Topic er GNOME OS. Du | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Nåh ja proprietært, | frogmaster | Hjælp generelt | |
| #13 Undskyld, der var lige | paldepind | Software | |
| (Blot prisen er til og | blueeyez | Hardware | |
| Trafiklys? Det er jo | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Må nok lige tilføje jeg | blueeyez | Hardware | |
| #pind hvad er off topic? Se | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Trafiklys? Det er jo | frogmaster | Hjælp generelt | |
| #bill gates.Hold dig | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Wifi Belkin | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg håber på at få min i | joongle | Artikel | |
| Du skulle gerne have | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Nu er der jo ikke meget | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Bill: Nu er der jo ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Lige en tilføjelse. WOT har | frogmaster | Hjælp generelt | |
| KDE HAS TO BURN :D | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Telenor standard 1 | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg troede, at Billy havde | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Succesen af open source | dbuch | Software | |
| Jotak. Hvis man ikke kan | hightower | Software | |
| Selvfølgelig er den | hightower | Software | |
| Kunne der være problemer | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Folk = alle Ååhh nej.. | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Folk = alle | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvem er "folk" og på hvad | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Kunne der være problemer | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Jeg er godt klar over, | paldepind | Software | |
| Endnu en solstråle-historie | Slettet | Løst og fast | |
| Ja ih en god ide :) Nå men | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Selvfølgelig er den ikke i | hightower | Software | |
| det er bestemt on topic - | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #hightower. Hold dig | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Fordi vi er i en DE-tid, og | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #1 det er fordi trådstarter | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #1 det er fordi trådstarter | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Lækkert med link :-) Kan | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| ind i software centret, | theis | Hjælp generelt |