• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
#Meh. Det står jo i linket? dklinux 21 jul 2012 - 14:29 Hjælp generelt
BG: hvad med du rent faktisk dklinux 21 jul 2012 - 14:28 Hjælp generelt
#Meh. Find dig en anden bill gates 21 jul 2012 - 14:27 Ideologi, licenser, politik etc.
At argumentere med BG bill gates 21 jul 2012 - 14:24 Ideologi, licenser, politik etc.
Bah. Gammelt og dklinux 21 jul 2012 - 14:23 Hjælp generelt
Tak for god info. Som dklinux 21 jul 2012 - 13:32 Hjælp generelt
PaldepindFor frogmaster 21 jul 2012 - 13:14 Hjælp generelt
Jeg siger det som jeg bill gates 21 jul 2012 - 12:38 Ideologi, licenser, politik etc.
Man bruger ikke wifi på blueeyez 21 jul 2012 - 12:22 Hardware
kabel blueeyez 21 jul 2012 - 12:20 Hardware
nej bill gates 21 jul 2012 - 12:16 Ideologi, licenser, politik etc.
Yderst relevant: Hvordan bill gates 21 jul 2012 - 12:16 Ideologi, licenser, politik etc.
Browser pluginsne kan du frogmaster 21 jul 2012 - 11:38 Hjælp generelt
Topic er GNOME OS. Du bill gates 21 jul 2012 - 11:33 Ideologi, licenser, politik etc.
Nåh ja proprietært, frogmaster 21 jul 2012 - 11:32 Hjælp generelt
#13 Undskyld, der var lige paldepind 21 jul 2012 - 07:55 Software
(Blot prisen er til og blueeyez 21 jul 2012 - 00:05 Hardware
Trafiklys? Det er jo frogmaster 20 jul 2012 - 23:54 Hjælp generelt
Må nok lige tilføje jeg blueeyez 20 jul 2012 - 23:46 Hardware
#pind hvad er off topic? Se bill gates 20 jul 2012 - 23:03 Ideologi, licenser, politik etc.
Trafiklys? Det er jo frogmaster 20 jul 2012 - 22:08 Hjælp generelt
#bill gates.Hold dig bill gates 20 jul 2012 - 22:00 Ideologi, licenser, politik etc.
Wifi Belkin FrugalMan 20 jul 2012 - 21:05 Hjælp generelt
Jeg håber på at få min i joongle 20 jul 2012 - 21:03 Artikel
Du skulle gerne have FrugalMan 20 jul 2012 - 20:56 Hjælp generelt
Nu er der jo ikke meget bill gates 20 jul 2012 - 19:40 Ideologi, licenser, politik etc.
Bill: Nu er der jo ikke bill gates 20 jul 2012 - 19:25 Ideologi, licenser, politik etc.
Lige en tilføjelse. WOT har frogmaster 20 jul 2012 - 18:53 Hjælp generelt
KDE HAS TO BURN :D bill gates 20 jul 2012 - 18:02 Ideologi, licenser, politik etc.
Telenor standard 1 FrugalMan 20 jul 2012 - 17:24 Hjælp generelt
Jeg troede, at Billy havde bill gates 20 jul 2012 - 17:19 Ideologi, licenser, politik etc.
Succesen af open source dbuch 20 jul 2012 - 16:25 Software
Jotak. Hvis man ikke kan hightower 20 jul 2012 - 16:10 Software
Selvfølgelig er den hightower 20 jul 2012 - 16:04 Software
Kunne der være problemer FrugalMan 20 jul 2012 - 16:03 Hjælp generelt
Folk = alle Ååhh nej.. bill gates 20 jul 2012 - 16:02 Ideologi, licenser, politik etc.
Folk = alle bill gates 20 jul 2012 - 15:47 Ideologi, licenser, politik etc.
Hvem er "folk" og på hvad bill gates 20 jul 2012 - 15:28 Ideologi, licenser, politik etc.
Kunne der være problemer FrugalMan 20 jul 2012 - 15:05 Hjælp generelt
Jeg er godt klar over, paldepind 20 jul 2012 - 15:03 Software
Endnu en solstråle-historie Slettet 20 jul 2012 - 14:57 Løst og fast
Ja ih en god ide :) Nå men bill gates 20 jul 2012 - 14:53 Ideologi, licenser, politik etc.
Selvfølgelig er den ikke i hightower 20 jul 2012 - 14:47 Software
det er bestemt on topic - bill gates 20 jul 2012 - 14:44 Ideologi, licenser, politik etc.
#hightower. Hold dig bill gates 20 jul 2012 - 14:43 Ideologi, licenser, politik etc.
Fordi vi er i en DE-tid, og bill gates 20 jul 2012 - 14:42 Ideologi, licenser, politik etc.
#1 det er fordi trådstarter bill gates 20 jul 2012 - 14:41 Ideologi, licenser, politik etc.
#1 det er fordi trådstarter bill gates 20 jul 2012 - 14:41 Ideologi, licenser, politik etc.
Lækkert med link :-) Kan bill gates 20 jul 2012 - 14:35 Ideologi, licenser, politik etc.
ind i software centret, theis 20 jul 2012 - 14:12 Hjælp generelt
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 477
  • Side 478
  • Nuværende side 479
  • Side 480
  • Side 481
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !