Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hej Tak for svarene, jeg | jan.k | Hjælp generelt | |
| #2 Jeg er fuldstændigt | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er nemmest at huske det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jan Fedora bliver | jan.k | Hjælp generelt | |
| #11 Se nogle youtube videoer | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det er selvfølgeligt | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #16 Enig, hvis man fortsat | dbuch | Hjælp generelt | |
| Indtil videre. Systemd som | dbuch | Hjælp generelt | |
| Tak for info så behøver | dbuch | Hjælp generelt | |
| Sku øv, den har | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Altså man skal måske lige | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| I øvrigt er det ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| En ting Raspberry Pi kan | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det er hele dit ordvalg. Du | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jaså? Så citer venligst | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #6 Har aldrig ejet en plug | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Og det er politik, | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Og det er politik, idelogi | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Spørgsmål: Hvordan er den | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Men det der for mig er | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Trådens formål: At | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ikke det fjerneste, | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Nej | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #BM. Det skulle den hvis den | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Skulle denne debat ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg er sådan set enig | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| kommer an på | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Manden er jo syg? | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvilket styresystem bruger | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Blu-ray afspilning under | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Canonical er kæmpefans | hightower | Software | |
| Så vidt jeg ved bruger | hightower | Software | |
| Et andet spørgsmål som jeg | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Blu-ray afspilning under | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Vil lige spørge om der er | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Vil lige spørge om der er | dbuch | Hardware | |
| #4 Yup, 500kr kan mit SU | dbuch | Hardware | |
| Jeg bestilte fra RS og | dbuch | Hardware | |
| Ja fandt også rs-online, | dbuch | Hardware | |
| #2 Ja fandt lige det selv, | dbuch | Hardware | |
| Farnell og RS | dbuch | Hardware | |
| Efter at have læst lidt om | dbuch | Hardware | |
| This just saved my | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvad med afspilning af | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvad med afspilning af | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| men alt andet lige, | hightower | Software | |
| men alt andet lige, | hightower | Software | |
| at dømme efter | hightower | Software | |
| link til handbrake findes | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Thats easy, kill the mac | StefanRvO | Installationshjælp |