Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| mindst 150 | blueeyez | Hardware | |
| Find nogle kort ved en | blueeyez | Hardware | |
| #6 Find nogle kort ved en | blueeyez | Hardware | |
| Du skal have fat i Makemkv | persen61 | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Lidt off topic, så har | StefanRvO | Installationshjælp | |
| #marlarKan du ikke citere | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| On topic: Aflivning af rants | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Thanks a lot. Skal have | dklinux | Hjælp generelt | |
| Du kan godt få Windows | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Manden er jo syg | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #24der er en meget nem | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| True story. | dklinux | Hjælp generelt | |
| BG, husk at bruge det rette | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #marlar Trådens formål: At | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| BG, du må være lykkelig | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Men som sagt, jeg | dklinux | Hjælp generelt | |
| Worth a | hightower | Software | |
| Det er ikke lige mig har jeg | dbuch | Software | |
| Der gik lige et jule-lys op | dbuch | Hjælp generelt | |
| Har selv for nyligt rodet | dbuch | Hjælp generelt | |
| #11 Hmm har ikke spurgt :) | dbuch | Hjælp generelt | |
| http://ompldr.org/vZXRoN | dklinux | Hjælp generelt | |
| #1 Du kan godt få Windows | StefanRvO | Installationshjælp | |
| #7 Conky kører fint på min | dklinux | Hjælp generelt | |
| Jeg har prøvet det, og gør | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Men hvorfor ønsker du at | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Jeg ved det ærligtalt ikke, | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Som du beskriver det, så | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Hvad siger de på | dbuch | Hjælp generelt | |
| men jeg med rolling | dbuch | Hjælp generelt | |
| Men hvorfor rode med det | dbuch | Hjælp generelt | |
| Tjaa jeg tror nu bare det er | dbuch | Hjælp generelt | |
| Jeg kan ikke huske på | dbuch | Hjælp generelt | |
| Nå nu er jeg tilbage på | dbuch | Hjælp generelt | |
| Nå jamen så lade mig | dbuch | Hjælp generelt | |
| Men hvis jeg logger ind | dbuch | Hjælp generelt | |
| #1 Tja er sgu glad for | dbuch | Hjælp generelt | |
| Billy Boy Gates = Friheden | dbuch | Hjælp generelt | |
| Lennart poettering har | dbuch | Hjælp generelt | |
| #10 Jo det er det til | dklinux | Hjælp generelt | |
| Så har dklinux vel ret | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvis det er det til | dklinux | Hjælp generelt | |
| Cinnamon er så kylet i | hightower | Software | |
| Hey, Et eller andet sted | hightower | Software | |
| Lyder godt tak ;-)Et lidt | dklinux | Hjælp generelt | |
| måske fordi det kun var | dklinux | Hjælp generelt | |
| Jeg brugte også en gang | dklinux | Hjælp generelt | |
| Ps. Hvem finder på en | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| perf | dklinux | Hjælp generelt | |
| Så lærte man lige nogle | dklinux | Hjælp generelt |