Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Har opdateret og bruger | ubuntu | Hjælp generelt | |
| Fra en kommandoprompt | ubuntu | Hjælp generelt | |
| Gå ind på distrowatch og | ubuntu | Hjælp generelt | |
| Desværre har jeg ikke | marlar | Hardware | |
| er med på en "lytter" - | marlar | Software | |
| Du kan jo få en | marlar | Hardware | |
| okay Dr. Web Light | hightower | Sandkassen | |
| #10 okay Dr. Web Light | hightower | Sandkassen | |
| Har også et AV :D Jeg | hightower | Sandkassen | |
| #8 Har også et AV :D | hightower | Sandkassen | |
| En Trojan behøver ikke | hightower | Sandkassen | |
| #6 + #5 og derfor er der så | hightower | Sandkassen | |
| #5 DU har ret i at Wiki ikke | hightower | Sandkassen | |
| Det er måske mere | Slettet | Løst og fast | |
| #4Ja, men det er noget | hightower | Sandkassen | |
| En trojaner kan være både | hightower | Sandkassen | |
| spørgsmålet var om | marlar | Hardware | |
| vi prøver igen | marlar | Hardware | |
| Den med flash var en | hightower | Sandkassen | |
| Prøv bare at se openSUSE. | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det er ikke til 4g På | marlar | Hardware | |
| NEJ Fandme JO. Det der | FrugalMan | Løst og fast | |
| Dont know, dont | FrugalMan | Løst og fast | |
| Man aftaler med ISP'en, her | marlar | Hardware | |
| Telia køre kun med | marlar | Hardware | |
| hold windows tasten inde et | hightower | Software | |
| får 3.6 i enten F17 | FrugalMan | Løst og fast | |
| #1 Den med flash var en | hightower | Sandkassen | |
| IP | marlar | Hardware | |
| Er det bare mig, der | FrugalMan | Løst og fast | |
| #10 Ja, det tror jeg. ;) | FrugalMan | Løst og fast | |
| http://speedtest.net/result/2 | marlar | Hardware | |
| Er det bare MIGMIGMIG, | FrugalMan | Løst og fast | |
| I øvrigt har jeg kig | marlar | Hardware | |
| Er det bare mig, der synes, | FrugalMan | Løst og fast | |
| iptables | marlar | Hardware | |
| Jeg kan oplyse, at der er | Slettet | Løst og fast | |
| Flere ting -Først: Hvis | ballan | Sandkassen | |
| Det er korrekt. Især i USA | hightower | Sandkassen | |
| Det kan da godt være du har | hightower | Software | |
| #8 han skal også logge på | peque | Hjælp generelt | |
| så lidt, det synes jeg | hightower | Software | |
| Logning sørger hans ISP | peque | Hjælp generelt | |
| Så fik jeg dropbox | hightower | Software | |
| Hej igen... Puha i er sgu | ballan | Sandkassen | |
| Lidt offtopic, men fra | marlar | Software | |
| #8 jaaee..... fordi | FrugalMan | Løst og fast | |
| Se evt på Treepad På | ballan | Sandkassen | |
| Husk logning af alt trafik | peque | Hjælp generelt | |
| Ja, men som nævnt i | marlar | Software |