Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Accessibility Det er | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jep roterende optiske medier | beer114 | Sandkassen | |
| DKlinux, ellers så skift | FrugalMan | Løst og fast | |
| Men gnome 3.5.2 er | FrugalMan | Løst og fast | |
| ????? | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det burde jeg. Der skal | beer114 | Sandkassen | |
| Men det bør møske nævnes, | marlar | Software | |
| Meget morsomt DKL... Nu | FrugalMan | Løst og fast | |
| Kan det passe at jeg | ballan | Sandkassen | |
| Det skal du nok ikke | FrugalMan | Løst og fast | |
| Fedora 17 | FrugalMan | Løst og fast | |
| Fedora 17 | FrugalMan | Løst og fast | |
| Tror du kan tilføje usb til | beer114 | Sandkassen | |
| #11 | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Det tror jeg lidt selv om | beer114 | Sandkassen | |
| Aha, det kan jo godt | marlar | Software | |
| Der er reserveret 5% af | marlar | Software | |
| På Mac virker det til | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Men man får desværre | marlar | Hardware | |
| Apple skulle i øvrigt | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Det er nu lykkedes at få | speedfreak | Spil | |
| Har selv brugt firestarter | marlar | Hardware | |
| Oldsag?! Unge mennesker har | Slettet | Løst og fast | |
| Kan man, fx via min | marlar | Hardware | |
| Måske vi kan forvente | Slettet | Løst og fast | |
| Der er reserveret 5% af | marlar | Software | |
| Kan det passe at jeg | ballan | Sandkassen | |
| Det mest p.g.a jeg skal | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| hvis det er pga. af din | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Sharepoint indeholder en | ballan | Sandkassen | |
| Takker.. | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Ja og det samme gælder | FrugalMan | Løst og fast | |
| indtil videre er det jo | FrugalMan | Løst og fast | |
| tak for thumbs up froggy, vi | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Hmpf... Har lige sendt nogle | ballan | Sandkassen | |
| Min Linux Mint 13 | froksen | Sandkassen | |
| Hej med jer, Mange tak for | ballan | Sandkassen | |
| Hvis du bruger Hightowers | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Okay..må heller få lagt | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Hvilket ubuntu/mint m.m. | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| ja jeg har også mine | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Okay...Har godt nok haft | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| Jeg tror godt du kan opgive | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| hej ! prøv: | christinaDK39 | Hjælp generelt | |
| En smags sag? | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det har jeg ikke prøvet, | marlar | Hardware | |
| Hvad version af whine | speedfreak | Spil | |
| Jeg har prøvet med | beer | Spil | |
| Det er jo svært at overskue | ballan | Sandkassen | |
| Jeg har også haft stor | libai | Hardware |