Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Mit forslag ville være at | ballan | Sandkassen | |
| Jamen det forventer jeg da | peque | Hjælp generelt | |
| Det er da også en god ide | peque | Hjælp generelt | |
| Jamen det var nu bare reelt | peque | Hjælp generelt | |
| Selv tak og held og lykke. | libai | Hardware | |
| Mange tak for svarene, jeg | libai | Hardware | |
| Alternativt kan jo købe | peque | Hjælp generelt | |
| Hans oplæg at hans lille | peque | Hjælp generelt | |
| Hvordan vil han have det? | peque | Hjælp generelt | |
| Så prøv PhotoRec. Den | libai | Hardware | |
| OK - Kællinger som mig | libai | Hardware | |
| Hej Frogmaster Rigtige mænd | libai | Hardware | |
| Jeg tror ikke at han tør. | beer114 | Sandkassen | |
| Tak til 0021 for denne | libai | Hardware | |
| Hej Tak for svaret. Det er | libai | Hardware | |
| Mon ikke vores "Bill Gates" | beer114 | Sandkassen | |
| Sådan gør du: | libai | Hardware | |
| . | hightower | Software | |
| Arch med unity :) cool. | hightower | Software | |
| Om man er til linux mint | FrugalMan | Løst og fast | |
| #38 nåede ikke at se det :( | froksen | Sandkassen | |
| Øllebrødsgryden | FrugalMan | Løst og fast | |
| Netrunner OS Kde | froksen | Sandkassen | |
| Jeg proever at give Ubuntu | hightower | Software | |
| http://imageshack.us/photo/my | froksen | Sandkassen | |
| upload andet sted? : D | froksen | Sandkassen | |
| #39 den røv der var vist | froksen | Sandkassen | |
| Hej Når du nævner | FrugalMan | Løst og fast | |
| Seriøst.. Den røv der ^ - | froksen | Sandkassen | |
| Seriøst.. Den røv der ^ - | froksen | Sandkassen | |
| (ADVARSEL: NSFW baggrund) | froksen | Sandkassen | |
| I starten af 80'erne sagde | beer114 | Sandkassen | |
| #23 canonical har øget | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har droppet mit | froksen | Sandkassen | |
| indtil videre er det jo | FrugalMan | Løst og fast | |
| Akademy er KDE udvikler | beer114 | Sandkassen | |
| naturligvis er der forskel | FrugalMan | Løst og fast | |
| info ? | beer114 | Sandkassen | |
| I starten af 80'erne | beer114 | Sandkassen | |
| Jo det er projektet selv. Nu | FrugalMan | Løst og fast | |
| hehe ... computere | beer114 | Sandkassen | |
| Men det er projektet selv, | FrugalMan | Løst og fast | |
| Men kerneopdateringerne | FrugalMan | Løst og fast | |
| Personligt ser jeg frem | beer114 | Sandkassen | |
| Men kerneopdateringerne | FrugalMan | Løst og fast | |
| Personligt ser jeg frem til | beer114 | Sandkassen | |
| At der står 5 år og | FrugalMan | Løst og fast | |
| #35Det er jo lidt | froksen | Sandkassen | |
| Jeg har lavet en clone | kaj | Installationshjælp | |
| 5 års opdatering? | FrugalMan | Løst og fast |