Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #96 BG, det er jo din | beer | Software | |
| Jeg et langt stykke af | beer | Software | |
| Nej det er vi enige om, | beer | Software | |
| jeg skal ikke kunne sige om | delpede | Hjælp generelt | |
| Jeg er generelt enig. | beer | Software | |
| Hey,HighTower > RedHat er | beer | Software | |
| Så vidt jeg husker er | tetrimino | Installationshjælp | |
| @Bill Gates, det er det som | tetrimino | Installationshjælp | |
| Kommer HB som RPM? | tetrimino | Installationshjælp | |
| Hmm... Nu benytter jeg mig | tetrimino | Installationshjælp | |
| så er det jo godt, at | beer | Software | |
| Jeg kunne jo også | beer | Software | |
| er ikke selv meget for | beer | Sandkassen | |
| Jeg fandt en loesning, jeg | borupdk | Hjælp generelt | |
| Hvor mange her gør | beer | Software | |
| Lyder smart :) | beer | Software | |
| Jeg skal gerne være mentor. | dbuch | Programmering | |
| Phomes: Nu skal jeg lige | dbuch | Programmering | |
| #15 synes jeg er en rigtig | dbuch | Programmering | |
| Boogie: Du skriver i en | dbuch | Programmering | |
| #86 så er det jo godt, at | beer | Software | |
| Hvor mange her gør noget | beer | Software | |
| Copyright enforcement virker | beer | Software | |
| Mener at have hørt at det | beer | Software | |
| Det er ikke alt de kræver | beer | Software | |
| Jeg startede faktisk med | beer | Software | |
| men hermed ikke sagt at | beer | Software | |
| Jo jeg mente dig. Din | beer | Software | |
| Bug | beer | Software | |
| Bug nummer? | beer | Software | |
| #79 helt enig med pind. der | beer | Software | |
| Bidrag ikke taget imod | beer | Software | |
| Du kan komme forbi | beer | Software | |
| Nu er der altså ikke | beer | Software | |
| Vi er 100% uenige. De | beer | Software | |
| Så er det jo bare vi | beer | Software | |
| Problemet er bare nu at | beer | Software | |
| I Mac OS X har man KEXT | beer | Software | |
| Ja og nej, der har altid | beer | Software | |
| Sådan har det altid været. | beer | Software | |
| Hehe Ja sådan er det | beer | Software | |
| lad mig omskrive det | beer | Software | |
| Bliver nødt til at give | beer | Sandkassen | |
| Jeg er sådan set enig | beer | Software | |
| Og din -blame? | dbuch | Software | |
| Jeg skal sige, at jeg efter | dbuch | Software | |
| Den rigtige "Rumble in | dbuch | Software | |
| Der har længe været | dbuch | Software | |
| fragmentering i | beer | Software | |
| Jeg husker godt Jupiter | mich | Løst og fast |