Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jo, det er ikke bygget ind - | mbs- | Hjælp generelt | |
| Prøver lige at kikke på | Looop | Hjælp generelt | |
| - Er lidt i tvivl men er | Looop | Hjælp generelt | |
| Mulige problemer.. | Looop | Hjælp generelt | |
| Qt bliver brugt i et nyt | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #3 Du har ikke flere | Looop | Hjælp generelt | |
| Eeeh okay så opdager man at | Looop | Hjælp generelt | |
| RAM fejl er også en ting | Looop | Hjælp generelt | |
| Kan du upload følgende | Looop | Hjælp generelt | |
| #0 Spændende initiativ. Jeg | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Godt spørgsmål. Nogle | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvorfor skulle de have | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Og Nokia har ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #53 og #54:Det er vi enige | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg tager nu også mig | hightower | Software | |
| Det er tydeligt for | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er det ikke noget med at | mbs- | Hjælp generelt | |
| Kristho: det ved jeg godt, | hightower | Software | |
| Har wget'et MATE-udgaven. | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det kan være, at man kan | mbs- | Hjælp generelt | |
| Release | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er PCManFM. Default | mbs- | Hjælp generelt | |
| Hvis jeg forstå #0 korrekt | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| jeg elsker de her qt VS gtk | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Du kan bruge Catfish, men | mbs- | Hjælp generelt | |
| Rodede lidt med pulse | McDonnell | Installationshjælp | |
| Det er tydeligt for enhver | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det bliver mere og mere | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| kenneth, det er da ikke | hightower | Software | |
| Jeg mener det er et | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg tænker både på | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #9 Hov nu glemte jeg helt at | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| hmmmm Startede helt forfra | peque | Hjælp generelt | |
| Selvfølgelig må Ubuntu og | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #9Egentligt har jeg smilt | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg tror nu blot, det | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| De der gnome folk har gjort | hightower | Software | |
| Jeg tror nu blot, det er et | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Der var jeg så for | McDonnell | Installationshjælp | |
| Hold nu op med at klynke. | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #49 uddyb venligst omkring | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Linux skal bare af med | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Tak :) Det er dog ikke | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er det ikke snart på tide | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| På min anden pc har jeg | McDonnell | Installationshjælp | |
| #5 Næ, det var egentlig | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #4Så måtte jeg have | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja fuldt opdateret for | McDonnell | Installationshjælp | |
| nhååå så er det derfor | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Lidt underligt at libxcb er | McDonnell | Installationshjælp |