Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| support | kent andersen | Hjælp generelt | |
| RIM er hoppet,,,, | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Normalt kan jeg godt lide | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja det er jo faktisk | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Øh hvad det med sagen at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det bliver vel ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| :) Qt har ikke den copyleft | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Qt? Det er under alle | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Licensen er ikke brudt. | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Qt? Det er under alle | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Bootsplash bør | McDonnell | Software | |
| Det er fremragende at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| De kan vel kun bruge | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #22 absolut intet desværre. | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er fremragende at Qt | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| men man skal da | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| jamen klart, vi sidder | jan.k | Hjælp generelt | |
| Okay men så må | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg har ikke oplevet nogen | jan.k | Hjælp generelt | |
| Okay men så må | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #17 det var faktisk mageia | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nå ja, for resten: A propos | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Jeg syntes Linux er | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej #13 Det er nok | jan.k | Hjælp generelt | |
| For mit vedkommende kunne | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Det viser vel bare, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Bliver spændende at prøve den | bill gates | Nyhed | |
| RHEL | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Hvor langt når du? Gnome 3 | jan.k | Hjælp generelt | |
| Sjovt. Jeg har aldrig | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvilken fejl får du? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Forskellen på os to er at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja hvad betyder det så? | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Forskellen på os to er at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #2Jamen, jeg forsvarer | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #2Jamen, jeg forsvarer | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Dermed er der vidst sagt | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #0Ja vi må væmmes over at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| ...den bootede ikke. fedora | jan.k | Hjælp generelt | |
| den tager jeg lige og giver | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nå men så må du prøve | jan.k | Hjælp generelt | |
| Tak | bartwar | Hardware | |
| #1 +1 np pind | hightower | Software | |
| #4 kunne godt tænke mig at | kent andersen | Hjælp generelt | |
| jeg siger | bill gates | ||
| Det her er hvad jeg selv | kent andersen | Hjælp generelt | |
| At programmet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det meste af det jeg skriver | hightower | Software | |
| ja i den billige :) der er | kent andersen | Hjælp generelt | |
| jaman den udgave til 49$ er | kent andersen | Hjælp generelt |