Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Bruger Firefox overhovedet | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Har du installeret | McDonnell | Installationshjælp | |
| For at smide lidt info om | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Jeg har altid sagt de, | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #1 Alle tiders måske kan du | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Har du fulgt denne | peque | Hjælp generelt | |
| Ja puha det er BGs | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg er helt enig. Vi ser det | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #45 Du kan jo være ligeglad | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Qt(upstream) er ikke frit | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #32 Det drejer sig jo i høj | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Tag #27 med :) | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Har du installeret | McDonnell | Installationshjælp | |
| QNX how the hell fik du | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så er Clausi anmeldt, så | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Kent. Først vil jeg | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Nej, man må ikke absolut | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Nu er jeg så kommet til et | McDonnell | Installationshjælp | |
| Må man være off | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Vi mangler lige at få | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| "Hjulet kører endnu, men | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Beklager hvis jeg har | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det er jeg ikke enig | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja | dbuch | Software | |
| wifi | dbuch | Software | |
| Nu er dette jo ideologi | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Du er mere end | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hov hov ! Det drejer | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| SVE. Du er velkommen | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så har vi vist | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så har vi vist indset, | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så har vi vist indset, at | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg ønsker ikke lang | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Hva trollers, kan I ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja det er jo | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Med hensyn til drivere, så | kent andersen | Hjælp generelt | |
| #16 hvad er der galt med | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Jeg ønsker ikke lang | kent andersen | Hjælp generelt | |
| #14 ja' væ' æ om ja ka | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Okay er det kun | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Logikken er jo, at du får | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Det fedt når jeg som tråd | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Hej Nej, den kræver minimum | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kan du stille på noget i | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej I henhold til #20 at det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvis maskinen har Optimus | Ekhaat | Hjælp generelt | |
| #5 jeg fortrækker | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Hvor opdaterede er | kent andersen | Hjælp generelt | |
| Mon ikke de har bedre ting | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Normalt kan jeg godt | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. |