Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Det er jo hovedrystende | bill gates | Nyhed | |
| God idé! Nok den | paldepind | Løst og fast | |
| rsync er et godt emne! Fordi | dklinux | Løst og fast | |
| Det er da penge ud af | bill gates | Nyhed | |
| Jeg er også med | dklinux | Løst og fast | |
| Det kommer an på hvad for | dklinux | Spil | |
| Nu er Steam jo bare en | dklinux | Spil | |
| Boycott Nokia.BG, hvis du | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #4 | pk | Hjælp generelt | |
| weee... bedre password crack | beer | Programmering | |
| #24Fordi du er gået i | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det er jo hovedrystende at | bill gates | Nyhed | |
| PS: #21: Kun tabere finder | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg vil gerne whine over den | dklinux | Løst og fast | |
| hørt | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Din hypotese er så hermed | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Server orienteret KVM +1 Go' | dklinux | Løst og fast | |
| #38Din påstand. Det var nu | bill gates | Nyhed | |
| Har jeg valgt den? Nej jeg | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Rsync backup trylleri +2 | dklinux | Løst og fast | |
| Rsync backup trylleri +1 | dklinux | Løst og fast | |
| Er det svært at få | bill gates | Nyhed | |
| Firmaer skal ikke eje | bill gates | Nyhed | |
| Gnumeric, Epiphany, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Suspend<-> power off | bill gates | Løst og fast | |
| Angående simplicitet, burde | bill gates | Løst og fast | |
| Synes folkepensionen er | beer | Sandkassen | |
| Personligt kan jeg godt lide | bill gates | Nyhed | |
| Dog skal det lige siges at | bill gates | Nyhed | |
| Det er ikke på programmet | bill gates | Nyhed | |
| Moonlight projektet blev | pk | Hjælp generelt | |
| Dette må absolut IKKE | bill gates | Nyhed | |
| fossdk.dk er også ledigt | paldepind | Løst og fast | |
| Det ser lovende ud, | paldepind | Løst og fast | |
| Jeg mener Clocks er Python.. | bill gates | Nyhed | |
| GNOME owner! Er alle de nye | bill gates | Nyhed | |
| http://www.b.dk/politiko/udda | beer | Sandkassen | |
| Derudover det vel gået | bill gates | Nyhed | |
| Jamen jeg synes da ikke | bill gates | Nyhed | |
| Hvis en arbejdsgiver | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Dine holdninger med et | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Der er ikke plads til alt, | bill gates | Nyhed | |
| Projektets interne | bill gates | Nyhed | |
| Kunne ikke have sagt det | bill gates | Nyhed | |
| Alt er stadig til | paldepind | Løst og fast | |
| Activities har hidtil været | bill gates | Nyhed | |
| Her er en lille udviklings | paldepind | Løst og fast | |
| #19 han har det svært nok | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| hov hov ikke drille | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| no love. at designe et gui | bill gates | Løst og fast |