Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Anyway, BG ved godt at | bill gates | Løst og fast | |
| Nokias salgs-strategi | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Mine argumenter må | bill gates | Nyhed | |
| Canonical er ved at | bill gates | Nyhed | |
| Sikke en omgang røde lejesvende | beer | Sandkassen | |
| Hej og velkommen herSputnik | pk | Hjælp generelt | |
| Canonical er ved at være en | bill gates | Nyhed | |
| Nå men i stedet for at | bill gates | Nyhed | |
| Nokias salgs-strategi efter | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Fair nok. Vi har to | bill gates | Løst og fast | |
| Tjek eventuelt alsamixer via | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #6 Jeg levede meget godt | beer | Sandkassen | |
| I kde køre det super | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvad er det lige der | bill gates | Løst og fast | |
| Helt enig med | bill gates | Løst og fast | |
| Helt enig med McDonnell. | bill gates | Løst og fast | |
| Og man kan ikke bare | jan.k | Hjælp generelt | |
| Under alle | bill gates | Løst og fast | |
| Nu spurgte jeg jo efter | bill gates | Nyhed | |
| Trolleri | bill gates | Løst og fast | |
| kommentarer | bill gates | Nyhed | |
| Tja. Nokia er store nok til | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Forskellen | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Og dem der stadig benægter | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det er ikke kun MS. Det et | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| haha! | dbuch | Installationshjælp | |
| Hehe Du ved godt hvad | bill gates | Nyhed | |
| Det undrer mig mere at | bill gates | Løst og fast | |
| MS skat | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Næh de har da ikke et | bill gates | Nyhed | |
| Hehe Du ved godt hvad | bill gates | Nyhed | |
| Styr dig lige. Mit ego eller | bill gates | Løst og fast | |
| Hej Jeg glemte et | jan.k | Hjælp generelt | |
| ??? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ikke at jeg er enig, men jeg | bill gates | Nyhed | |
| Generelt siger min erfaring | bill gates | Løst og fast | |
| Takker. | bill gates | Nyhed | |
| patenter og karteller | bill gates | Nyhed | |
| Så du mener de firmaer | bill gates | Nyhed | |
| Kig på ovenstående | bill gates | Nyhed | |
| Jep. Også glæder man | bill gates | Nyhed | |
| Sidst jeg tjekkede var | bill gates | Løst og fast | |
| + #19: Linux projektet | bill gates | Nyhed | |
| ONTOPIC: Hvis man | bill gates | Nyhed | |
| EGO | bill gates | Løst og fast | |
| betalte programmører | bill gates | Nyhed | |
| #5 Jamen hvis det skal være | bill gates | Nyhed | |
| Har du ikke en måde at | bill gates | Nyhed | |
| Du kan sagtens sætte grub | dbuch | Installationshjælp | |
| samme problem i ubuntu | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. |