Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Mener jeg læste på | speedfreak | Spil | |
| Det er ikke kun for nørder ... | McDonnell | Nyhed | |
| det lader til at de fryser i | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg sidder med både debian | beer | Software | |
| Der er nogle der prøvede | speedfreak | Spil | |
| Det der irriterer mig | bill gates | Nyhed | |
| Det der irriterer mig er, at | bill gates | Nyhed | |
| ah ok.. Enig. | McDonnell | Software | |
| Det jeg hentyder til er | McDonnell | Software | |
| Jeg ved ikke, om det er | bill gates | Nyhed | |
| Jeg er ligegladDet kan | bill gates | Nyhed | |
| Der er set lignende | McDonnell | Software | |
| Ingen reaktion på at | McDonnell | Software | |
| I øvrigt er det ret | dbuch | Hjælp generelt | |
| Udover WineHQ er der også | dklinux | Spil | |
| Hej En omtale er der også | McDonnell | Nyhed | |
| Og hvem er første mand på | McDonnell | Software | |
| Den var sgu lige på min | McDonnell | Software | |
| Hvad der er langt mere | beer | Software | |
| Jeg har brugt min HTC Legend | dbuch | Hjælp generelt | |
| Jeg har overhovedet ikke | bill gates | Nyhed | |
| Jeg er ligeglad, GNOMEn | bill gates | Nyhed | |
| Og sikke da et | bill gates | Nyhed | |
| Nej Jo. Og sikke da et | bill gates | Nyhed | |
| Lige nu handler der om | bill gates | Nyhed | |
| GNOME gad ikke at bruge tid | bill gates | Nyhed | |
| Det er en anden diskussion. | bill gates | Nyhed | |
| Tja.. Dit argument | bill gates | Nyhed | |
| #9 og #10: Tak! Og wow! Jeg | dbuch | Hjælp generelt | |
| Det er noget andet og | bill gates | Nyhed | |
| Som et barn | bill gates | Nyhed | |
| Præcis som | bill gates | Nyhed | |
| Igen som sagt ser jeg | bill gates | Nyhed | |
| Jeg mener ikke det er muligt | jan.k | Hjælp generelt | |
| #5 GNOME 3.4 indeholder jo | bill gates | Nyhed | |
| ja | dbuch | Hjælp generelt | |
| Fordi det stadig ikke er | bill gates | Nyhed | |
| @pind #16: Hvis man gerne | bill gates | Nyhed | |
| #6 På en moderne distro som | dbuch | Hjælp generelt | |
| #6 paldepindJeg har aldirg | dbuch | Hjælp generelt | |
| Galaxy S2 | dbuch | Hjælp generelt | |
| Du får mulighed for at | bill gates | Nyhed | |
| Med stor respekt | bill gates | Nyhed | |
| Tak | dbuch | Hjælp generelt | |
| Hvordan fungere det helt | dbuch | Hjælp generelt | |
| Gnome er noget rigtigt | bill gates | Nyhed | |
| Gnome er noget rigtigt | bill gates | Nyhed | |
| Du ka' også bare få dig et | dbuch | Hjælp generelt | |
| Den bliver sgu svær, da der | dbuch | Hjælp generelt | |
| GSettings målet er ret | bill gates | Nyhed |