Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg kørte GNOME Shell | bill gates | Løst og fast | |
| Men ellers er der jo ikke | dbuch | Installationshjælp | |
| Jeg kørte GNOME Shell | bill gates | Løst og fast | |
| Det ser godt ud. Print | bill gates | Nyhed | |
| Mon det er et tegn på | bill gates | Nyhed | |
| Det tror jeg ikke. De retter | bill gates | Nyhed | |
| clutter = Gaelium | bill gates | Nyhed | |
| Mon det er et tegn på at | bill gates | Nyhed | |
| Men GNOME Shell er | bill gates | Løst og fast | |
| Men GNOME Shell er stadig | bill gates | Løst og fast | |
| Måske er den mest frie | bill gates | Nyhed | |
| #1 Kan du åbne Dropbox | bill gates | Nyhed | |
| Wonderful China. Kan | bill gates | Nyhed | |
| Men ikke destomindre | bill gates | Nyhed | |
| #16: Ja, MEN | bill gates | Nyhed | |
| Ja, MEN LibreOffice er | bill gates | Nyhed | |
| Henter du nvidia driveren | Ekhaat | Hjælp generelt | |
| LibreOffice fungerer | bill gates | Nyhed | |
| ja jeg kan ikke spansk, men | dbuch | Installationshjælp | |
| det ser ud til, at den bare | dbuch | Installationshjælp | |
| Frie upstreams bliver | bill gates | Nyhed | |
| Suse nas | snecniv | Installationshjælp | |
| Hvilket skrivebordsmiljø | snecniv | Installationshjælp | |
| Hehe Frie upstreams fungerer | bill gates | Nyhed | |
| Man for helt lyst til at | paldepind | Software | |
| Du kan dog ikke | bill gates | Nyhed | |
| Jamen Linux er et helt | bill gates | Nyhed | |
| Og bare lige for at | bill gates | Nyhed | |
| At vi stadig mangler at | bill gates | Nyhed | |
| Tja. Nu viser begge | bill gates | Nyhed | |
| Turf i Odense | paldepind | Software | |
| Næh, der er vel ingen | bill gates | Nyhed | |
| What!? Det her handler ikke | thorbjørntux | Software | |
| At du gider sidde og | thorbjørntux | Software | |
| Næh, der er vel ingen som | bill gates | Nyhed | |
| Tja. Nu viser begge sager jo | bill gates | Nyhed | |
| Indtil videre er der vel | bill gates | Nyhed | |
| Og hvem vinder? Nogle der | bill gates | Nyhed | |
| Uanset hvordan man vender og | bill gates | Nyhed | |
| ikke en afgørelse | bill gates | Nyhed | |
| By the way: Do you | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvilken skat? Hvornår | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Bill Gates har | thorbjørntux | Software | |
| Nokia-skat? | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Dummebøde | thorbjørntux | Software | |
| Tak for tippet. Ser nu meget | paldepind | Software | |
| LWN | bill gates | Nyhed | |
| #4Nemlig - og så spørger | thorbjørntux | Software | |
| Hej #7 Ja, men det er ikke | thorbjørntux | Software | |
| #6 rigtige mænd bygger vel | thorbjørntux | Software |