Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hej Her har de stationære | thorbjørntux | Software | |
| mugligvis lidt for cli orienteret men | sloth c | Hjælp generelt | |
| Usympatisk: ja, en skat: nej | thorbjørntux | Software | |
| Når dit debatoplæg | thorbjørntux | Software | |
| Når dit debatoplæg kalder | thorbjørntux | Software | |
| @Keld (#1) Ja, men det | thorbjørntux | Software | |
| Der er anlagt | thorbjørntux | Software | |
| #94.8 har en del | McDonnell | Nyhed | |
| Er KDE blevet letter at | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg har delvist løst det | lbm | Software | |
| Hvorfor i alverden | beer | Sandkassen | |
| Underligt | beer | Sandkassen | |
| Folkepensionen | beer | Sandkassen | |
| Du glemmer, at dem han | beer | Sandkassen | |
| Synes da ellers godt du | beer | Sandkassen | |
| #31 og 32 I har begge rent. | beer | Sandkassen | |
| Hvor ser du det? Så | beer | Sandkassen | |
| kigger på det når vi får | jan.k | Hjælp generelt | |
| men nogle der bliver | beer | Sandkassen | |
| Det har jeg godt kigget på, | lbm | Software | |
| ? | beer | Sandkassen | |
| Sikke dog en gang | beer | Sandkassen | |
| min pointe var at selvom man | beer | Sandkassen | |
| Du kender en ordblind, der | beer | Sandkassen | |
| #27http://kde-apps.org/conte | phomes | Software | |
| @Per Stort set alle billed- | sloth c | Hjælp generelt | |
| #5Det er ren spekulation | McDonnell | Nyhed | |
| Tjoo. Jeg føler ikke at | McDonnell | Nyhed | |
| Hej Per Man kan få nogle | sloth c | Hjælp generelt | |
| mod_suexec | lbm | Software | |
| Det må man håbe ! Den | McDonnell | Nyhed | |
| En andet spørgsmål: Er KDE | McDonnell | Nyhed | |
| \citat ... og finde den | beer | Sandkassen | |
| #1 Lad os nu se - men | McDonnell | Nyhed | |
| Lidt af hvert.KDE5 vil | McDonnell | Nyhed | |
| Han har en hjerne som en | beer | Sandkassen | |
| Syntes virkelig KDE med 4.8 | McDonnell | Nyhed | |
| De månedlige point releases | McDonnell | Nyhed | |
| ...men ikke i det antal der | beer | Sandkassen | |
| Tja, den er vel passende. De | beer | Sandkassen | |
| Var der ikke en | beer | Sandkassen | |
| #16 Jeg tror man kan | beer | Sandkassen | |
| #19 Jeg tror man kan | beer | Sandkassen | |
| Jamen eftersom KDE er en | bill gates | Løst og fast | |
| @dklinux tak for den | Looop | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #16 Jeg tror man kan blive | beer | Sandkassen | |
| DET HEDDER EN BLÆSER | Looop | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Sidste jeg jeg stødte | beer | Sandkassen | |
| Hvis man ikke har evner | beer | Sandkassen | |
| #12 Du har fuldstændig | beer | Sandkassen |