Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Nå så får tre af de mest | bill gates | Linuxin.dk | |
| http://blog.linuxmint.com/?p= | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hvor har du hørt om | FrugalMan | Løst og fast | |
| #9 Links | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg synes i hvert fald ikke, | bill gates | Linuxin.dk | |
| #bg jeg synes også at 18 | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg har hørt en fugl | FrugalMan | Løst og fast | |
| xchat, irrsi eller weechat | Kvik | Software | |
| Det er et tilbagevendende | Jacques | Installationshjælp | |
| jeg bruger irssi + bitlbee | Kvik | Software | |
| Jeg bruger | Kvik | Software | |
| Konversation | Kvik | Software | |
| ... pisseligeglade .... Hvad | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Kvirc | Kvik | Software | |
| Bruger også xchat både i | Kvik | Software | |
| Fedt! Havde ikke regnet med | ondope | Nyhed | |
| Jeg bruger XChat. Det er | Kvik | Software | |
| Jeg bruger irssi. Jeg har | Kvik | Software | |
| Hvad er hurtigst: Drikke | bill gates | Løst og fast | |
| Er det fra når du trykker | bill gates | Løst og fast | |
| Hvad er hurtigst: Drikke en | bill gates | Løst og fast | |
| Det lyder som nogle gode | erikhh | Hardware | |
| Jeg ved ikke, om | erikhh | Hardware | |
| i3 istedet? | dryndte | Hardware | |
| Ja, jeg har haft den | erikhh | Hardware | |
| Drupal 5 så vidt jeg | phomes | Linuxin.dk | |
| En delvis konsekvens af at | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Drupal 5 så vidt jeg | phomes | Linuxin.dk | |
| Nu siger den ikke | erikhh | Hardware | |
| Lyder smukt! Counter Strike | ondope | Nyhed | |
| Jeg har hørt en fugl | FrugalMan | Løst og fast | |
| men det her forældede | phomes | Linuxin.dk | |
| Jeg har desværre en | erikhh | Hardware | |
| prøv evt at pille disken ud | erikhh | Hardware | |
| Et bud: Trayfreq. | han | Hjælp generelt | |
| Her er en udskrift fra dmsg | erikhh | Hardware | |
| Lad os få en afstemning af | phomes | Linuxin.dk | |
| Jeg så på deres blog at | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det er vel et | phomes | Linuxin.dk | |
| Jeg er også helt klar | bill gates | Linuxin.dk | |
| fuse | bartwar | Sandkassen | |
| #13 - Then built it yourself | bartwar | Sandkassen | |
| Jeg bliver på Ubuntu One / | bartwar | Sandkassen | |
| Gennem dmesg kan jeg se, | erikhh | Hardware | |
| afbrud=afbrudt | erikhh | Hardware | |
| Selvfølgelig har jeg | erikhh | Hardware | |
| Yep interessant, men | bartwar | Sandkassen | |
| http://www.phoronix.com/s | dklinux | Spil | |
| Jeg er også helt klar på | bill gates | Linuxin.dk | |
| Ville stemme for 2) med | bill gates | Linuxin.dk |