Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Og det er det vigtigste, | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg ønsker noget der | paldepind | Løst og fast | |
| Derudover har du ret. | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Sikkert. Men det har | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg synes at en rigtig god | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Men closed source og | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| At der ikke dukker et | McDonnell | Nyhed | |
| Sjovt nok er min | McDonnell | Nyhed | |
| Ja, jeg har prøvet at | kaj | Software | |
| Jeg er overordnet enig med | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Men af de nævnte er det | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvilke to firmaer | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Altså konklusionen er nok | McDonnell | Nyhed | |
| Hej Tak for dine svar, jeg | McDonnell | Nyhed | |
| Måske er det ikke | McDonnell | Nyhed | |
| I forlængelse af | McDonnell | Nyhed | |
| Lige et spørgsmål: | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Man kunne da håbe at Qt | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| I praksis er alt andet frie | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| TC2? Jep, TC2. | McDonnell | Nyhed | |
| Hvis du læser mine links, | McDonnell | Nyhed | |
| Hej Kaj Jeg kører Fedora 16 | kaj | Software | |
| Det kan jo være, at de er | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hej igen Nu har jeg hentet | McDonnell | Nyhed | |
| Er der sådan et "omertà" | bill gates | Linuxin.dk | |
| Jeg er meget enig med | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Det forstår jeg ikke, i | McDonnell | Nyhed | |
| Hvad er din definitation | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er sådan en fætter også | slettet16019 | Humor | |
| Du har en firewall! | McDonnell | Nyhed | |
| Tekniske fristelser | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Jeg drømmer vist om, at | McDonnell | Nyhed | |
| Hvad er det du vil? Det | McDonnell | Nyhed | |
| Hej Mange tak, jeg forstår | McDonnell | Nyhed | |
| Compiz | McDonnell | Nyhed | |
| ROD + | ljm21 | Hjælp generelt | |
| Jeg gav den et spin. Meget | McDonnell | Nyhed | |
| cool | McDonnell | Nyhed | |
| ahem... http://fedoraproject. | McDonnell | Nyhed | |
| Hej I alle tidligere | McDonnell | Nyhed | |
| Man kan også købe sig | slettet16019 | Humor | |
| TC2? | McDonnell | Nyhed | |
| Har installeret det i | McDonnell | Nyhed | |
| Link til link med nyeste | McDonnell | Nyhed | |
| Derudover har du ret. | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det forstår man godt! | bill gates | Linuxin.dk | |
| 8GB er måske også | bill gates | Linuxin.dk | |
| Hehe :) Det er samme | bill gates | Linuxin.dk | |
| Har du nogle links til | bill gates | Løst og fast | |
| #6 Der har generelt været | bill gates | Linuxin.dk |