Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Fork it, igen | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg vil ikke sige, jeg | paldepind | Løst og fast | |
| Nææ, havde ikke regnet | McDonnell | Nyhed | |
| Hæ - Man kan jo aldrig | slettet16019 | Humor | |
| #2 Jeg tvivler stærkt på, | slettet16019 | Humor | |
| Noget helt andet: Kan i | paldepind | Løst og fast | |
| #10 Nåja - glimrende | McDonnell | Nyhed | |
| Hej Jeg vil tilføje, at der | kaj | Software | |
| Jamen så skal vi da | bill gates | Linuxin.dk | |
| hvis man gentagende | paldepind | Løst og fast | |
| Marlar: Bruger Linuxin | bill gates | Linuxin.dk | |
| Det kunne derfor være | paldepind | Løst og fast | |
| Et af problemerne med | paldepind | Løst og fast | |
| Når jeg skrev, at jeg havde | kaj | Software | |
| Jeg har fået godkendt | bill gates | Linuxin.dk | |
| Det er heller ikke det | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det er heller ikke det jeg | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det ville være rart | bill gates | Linuxin.dk | |
| Nu er du kommet med | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det ville være rart med en | bill gates | Linuxin.dk | |
| Halløj ! Der bliver | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| At der er folk der | McDonnell | Nyhed | |
| Compiz var så ustabilt, at | McDonnell | Nyhed | |
| Potentialet for at der | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Intet nyt er godt nyt | McDonnell | Nyhed | |
| Her er det et mix af | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ambitionen om at opnå | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Nu har Ardour så | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Og ja deres market er | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Nu er det jo sådan at | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Intel giver kode væk for være flinke og de hader at tjene penge | thorbjørntux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej #42 Tak for din | McDonnell | Nyhed | |
| skulle linket til | McDonnell | ||
| skulle linket til download | McDonnell | ||
| Hvem siger at sådan et | paldepind | Løst og fast | |
| Jeg tror, at du | paldepind | Løst og fast | |
| Eller er der helt dødt? | bill gates | Linuxin.dk | |
| Læser... | ljm21 | Hjælp generelt | |
| Jeg syntes bestemt også din | paldepind | Løst og fast | |
| Hvorfor skal alting opdateres konstant | paldepind | Løst og fast | |
| Salget af Lumia900 er udsat | bill gates | Løst og fast | |
| Mange tak for din | paldepind | Løst og fast | |
| Synaptic | kaj | Software | |
| Ideen lyder interessant og | paldepind | Løst og fast | |
| #2 Heh. Ikke rigtigt, men | slettet16019 | Humor | |
| Jeg er oven ud tilfreds. Den | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg har installeret Xubuntu | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg har skam rebootet et par | kaj | Software | |
| Uha, den er virkelig | paldepind | Løst og fast | |
| Sprogunderstøttelse | kaj | Software |