Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Mange tak for de fine ord! | thorbjørntux | Software | |
| #7MS Office understøtter | stig65 | Software | |
| Men tillykke med købet | paldepind | Hardware | |
| Nå ok! Så spildte jeg | dbuch | Software | |
| Er det Xfce? | McDonnell | Nyhed | |
| #21 nice :-) | McDonnell | Nyhed | |
| ja - selvom de snakker om at | phomes | Nyhed | |
| Bruger MATE stadig GTK2? | phomes | Nyhed | |
| Hvis jeg ville have en dist | phomes | Nyhed | |
| Fordi du er meget bredt | thorbjørntux | Software | |
| Ført når | dbuch | Software | |
| EPN og Computerworld har | stig65 | Software | |
| #2GNOME er ikke en distro. | phomes | Nyhed | |
| En sammenligning med Libre Office | stig65 | Software | |
| #6 EPN har det fra | stig65 | Software | |
| Mit spørgsmål, er så.... | phomes | Nyhed | |
| Calligra Suite er bedre til | stig65 | Software | |
| Hej De reklamerer ellers | stig65 | Software | |
| Mit 17 ser sådan her ud i | McDonnell | Nyhed | |
| Blot trist, at den ikke kan | stig65 | Software | |
| ) Hvorfor lige | thorbjørntux | Software | |
| Så nåede nyheden den danske presse | stig65 | Software | |
| Det giver ikke | dbuch | Software | |
| En anden ting, som bør | phomes | Artikel | |
| Ja Nokia er virkelig på | bill gates | Løst og fast | |
| og så lige en | bill gates | Løst og fast | |
| packer og Yaourt | dbuch | Software | |
| Det er da helt fint. Det | dbuch | Software | |
| ja ok | dbuch | Software | |
| Jeg skrev også en kommentar | dbuch | Software | |
| Tak for svar. Jeg havde | thorbjørntux | Software | |
| Tak | curentus | Software | |
| Jeg kigger på det senere når jeg har fri | dbuch | Software | |
| Og mere Anaconda | McDonnell | Nyhed | |
| Det var dem jeg havde | McDonnell | Nyhed | |
| #1 Tak for svar. Jeg havde | thorbjørntux | Software | |
| #paldepind: Der er en patch | McDonnell | Nyhed | |
| Tak for opklaringen. | marlar | Software | |
| Altså sendmail. Men | marlar | Software | |
| hvad ligger der i fastboot | dbuch | Software | |
| Har du adgang til server | marlar | Software | |
| esmtp == | marlar | Software | |
| jow jow det er ret flippet | kenneth | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Fedt nok !! :) | kenneth | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Oftes synes jeg at havne i | bill gates | Løst og fast | |
| På min computer med ssd har | Prezioso | Software | |
| phomes: Kommer smooth | McDonnell | Nyhed | |
| Så er Fedora 17 | McDonnell | Nyhed | |
| I denne kontekst: | McDonnell | Nyhed | |
| 1: Hvad gør at Fedora | Prezioso | Software |