Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| # 11 Den store forskel, er | marlar | Nyhed | |
| Hvad i alverden truer | marlar | Linuxin.dk | |
| du mener at nogen skal | marlar | Linuxin.dk | |
| BG og Sv-EVil det sige | marlar | Linuxin.dk | |
| Det er da bestemt ikke | marlar | Linuxin.dk | |
| Det lyder umiddelbart meget | marlar | Nyhed | |
| Du kan bruge | marlar | Linuxin.dk | |
| Ja nu spørger både | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg har da vist ikke | marlar | Linuxin.dk | |
| Det vigtigste | marlar | Linuxin.dk | |
| Men du bare hvad du vil, | marlar | Linuxin.dk | |
| BG og Sv-E Vil det sige at | marlar | Linuxin.dk | |
| Hvilken | marlar | Linuxin.dk | |
| Advocacy-Mailing-lister | marlar | Nyhed | |
| Husk igen: moderationen | marlar | Linuxin.dk | |
| Nogle af mine andre | marlar | Linuxin.dk | |
| Okay. BG - vi ses i det nye | marlar | Nyhed | |
| Burgermann, stop! Nu | marlar | Linuxin.dk | |
| Hva skal man så slå | marlar | Nyhed | |
| I mangel på bedre, må | marlar | Linuxin.dk | |
| hmm hmm | eggtux | Hjælp generelt | |
| hva | marlar | Nyhed | |
| Se denne video | phomes | Nyhed | |
| Rigtig god ide. Hvis vi får | marlar | Nyhed | |
| Men ingen bliver smidt | marlar | Linuxin.dk | |
| Nu er det nok, reglerne | marlar | Linuxin.dk | |
| Minefelter plejer jo at | marlar | Nyhed | |
| Kan vi også få en | marlar | Nyhed | |
| God ide, :-) | marlar | Nyhed | |
| bg, nu kommer du igen med | bill gates | Løst og fast | |
| Fin regel! | marlar | Nyhed | |
| marlar: Jeg mener ikke | marlar | Linuxin.dk | |
| YES | marlar | Nyhed | |
| Jeg synes vi skal stoppe | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg synes faktisk det | marlar | Linuxin.dk | |
| marlar: Jeg mener ikke at | marlar | Linuxin.dk | |
| BG kunne da godt kyles | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg synes vi skal stoppe den | marlar | Linuxin.dk | |
| Desuden er wayland Linux | phomes | Nyhed | |
| For lige at ridse op. | thorbjørntux | Artikel | |
| Er det for meget at | marlar | Linuxin.dk | |
| Hele blokeringsfunktionen er | marlar | Linuxin.dk | |
| Forresten: Personligt er jeg | marlar | Linuxin.dk | |
| (No subject) | marlar | Linuxin.dk | |
| Personligt er jeg ligeglad, | marlar | Linuxin.dk | |
| Det er bare BG, han kan | marlar | Linuxin.dk | |
| Ja, det ved jeg ikke. | marlar | Linuxin.dk | |
| Jamen hvad er værst, en | marlar | Linuxin.dk | |
| Ja, heldigvis. Der er | marlar | Linuxin.dk | |
| Noget jeg godt kunne | phomes | Nyhed |