Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| (No subject) | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #15Ja, han har for fanden | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Jeg er absolut ikke | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #14 Jeg forstår ikke at du | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| LinuxIN | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| (No subject) | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #12 Du er da ellers godt ude | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #11 Nej, det vil jeg ikke - | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #0 Jeg har haft nogle x100e, | paldepind | Hardware | |
| #10 Du må for den sags | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #9 Så vi skal simpelthen | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Hmm, både og, jeg er | xy | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #6Mit oplæg er så men at | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #7 Så løsningen er at lave | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Jeg er absolut ikke | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #4 Du fortæller mig stadig | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| (No subject) | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #2 Kristho Tak for din | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Hov det beklager jeg. | paldepind | Hardware | |
| Hov det beklager jeg. | paldepind | Hardware | |
| ZZZZzzzZzZZ | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| ZZzZZZ | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Skulle den nye "samlet" | bill gates | Løst og fast | |
| Måske er bill gates til | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| -1 : FLAMEBAIT! | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #pko Enig. Det her er rent | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Hele dette er komplet | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Folk er sikkert ved at | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #5 Men 2.7 er da | bill gates | Løst og fast | |
| Nice tråd, går selv og | paldepind | Hardware | |
| Jeg har oplevet at en | hoppendekanin | Software | |
| Thinkpadsn er bare ret | paldepind | Hardware | |
| Hmm, både og, jeg er ikke | xy | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #3 Det kom allerede i 2.7 | bill gates | Løst og fast | |
| Thinkpadsn er bare ret | paldepind | Hardware | |
| jeg er også gammeldags og | phomes | Nyhed | |
| jeg har en acer timeline den | paldepind | Hardware | |
| Ja! Det bliver fedt! :D | bill gates | Løst og fast | |
| Fin nyhed, BG :-) Skulle den | bill gates | Løst og fast | |
| Lille fin nyhed phomes, | phomes | Nyhed | |
| Det er kun mig der er | phomes | Nyhed | |
| Jeg glæder mig :) | bill gates | Løst og fast | |
| På refurb.dk har de | paldepind | Hardware | |
| 1 times batteritid er | paldepind | Hardware | |
| Håndhævelse | marlar | Nyhed | |
| Ja datamarked eller | paldepind | Hardware | |
| #13 Sort vindue :- P | phomes | Nyhed | |
| Det er kun mig der er | phomes | Nyhed | |
| http://www.datamarked.dk | paldepind | Hardware | |
| Sejt, så vi har | xy | Ideologi, licenser, politik etc. |