Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| .NET er ikke vendor | bill gates | Løst og fast | |
| #7Tak for tippet, men jeg | hoppendekanin | Software | |
| Linux? Det er sq da kun | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg synes det er latterligt | bill gates | Løst og fast | |
| Hej Jeg bruger den nye Linux | paldepind | Software | |
| Hvilke copyleft projekter | bill gates | Løst og fast | |
| PS: Jeg glemte en ting. | bill gates | Løst og fast | |
| Både pallepind og jeg har | bill gates | Løst og fast | |
| Hvordan gik det lige | bill gates | Løst og fast | |
| Hvordan gik det lige | bill gates | Løst og fast | |
| Fuldstændig enig Marx, men | bill gates | Løst og fast | |
| Ja, jeg er fuldstændigt | bill gates | Løst og fast | |
| QT er dejligt, fordi der | bill gates | Løst og fast | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | thorbjørntux | Artikel | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | thorbjørntux | Artikel | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | thorbjørntux | Artikel | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | thorbjørntux | Artikel | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | thorbjørntux | Artikel | |
| **** Slettet - OFF TOPIC. Mod **** | thorbjørntux | Artikel | |
| Tak for din | thorbjørntux | Artikel | |
| Også kan du bælse i | thorbjørntux | Artikel | |
| I Findland hvor Nokia | bill gates | Løst og fast | |
| Det har jeg gjort før. | thorbjørntux | Artikel | |
| Hvis fokus hos en del | bill gates | Løst og fast | |
| Derfor kan du ikke | bill gates | Løst og fast | |
| Personligt skriver jeg kun | bill gates | Løst og fast | |
| Måske skulle du starte | bill gates | Løst og fast | |
| Det skader da i | bill gates | Løst og fast | |
| #15 Du har en stor Nokia | bill gates | Løst og fast | |
| #0 Sådanne crossplatform | bill gates | Løst og fast | |
| Nævn lige et par officielle | thorbjørntux | Artikel | |
| so what | bill gates | Løst og fast | |
| #4 Calligra 2.4.0 er | stig65 | Software | |
| #43Det var da | paldepind | Software | |
| Vi tager den lige en | thorbjørntux | Artikel | |
| Jeg bruger Mepis 11 og Xubuntu | paldepind | Software | |
| Ubuntu-Forum | paldepind | Software | |
| #3 Angående smartctl, så | hoppendekanin | Software | |
| Det var da | paldepind | Software | |
| #5 Lige ved at kigge siden | hoppendekanin | Software | |
| Har brugt openSUSE med KDE i | paldepind | Software | |
| Er det korrekt forstået, at | stig65 | Software | |
| Bruger nu Linux Mint 11 | paldepind | Software | |
| Har du hørt om at data | bill gates | Løst og fast | |
| Har brugt Archlinux som | paldepind | Software | |
| Hvad jeg kan huske. Så har | paldepind | Software | |
| Lige et link i relation til | bill gates | Løst og fast | |
| Altså kan du godt spille en | bill gates | Løst og fast | |
| Du ser begrænsninger hvor | bill gates | Løst og fast | |
| Lignede fejl, har dog ikke | hoppendekanin | Software |