Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| kopisikring | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #5 når jeg bruger ls -l | Looop | Hjælp generelt | |
| De kan ikke fjernes på | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Enig | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Der er... godt nok mange | gigolo joe | Hjælp generelt | |
| Læs dit eget link. Du | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| En privatperson, der fx har | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg støtter et open | Louis | Humor | |
| Kopisikring | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #0 Du kan muligvis finde din | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Kopisikring | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #15Jeg støtter et open | Louis | Humor | |
| Du kunne også evt. oplyse | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| I den forumtråd som stizzel | klausenbusk | Hardware | |
| Jo du er da så meget mere | Louis | Humor | |
| Dig, dig og atter dig, Og | Louis | Humor | |
| Benægt alt det du vil. | Louis | Humor | |
| Har du også prøvet: | klausenbusk | Hardware | |
| Har prøvet at ændre | klausenbusk | Hardware | |
| Hvis du kører debian | klausenbusk | Hardware | |
| Vil tro det er nogle fonte | persen61 | Installationshjælp | |
| Har leget med | klausenbusk | Hardware | |
| Tak for hjælpen så har jeg | Tony | Hjælp generelt | |
| Det hjalp ikke at tage | Jacques | Hardware | |
| Der er en grund til at | phomes | Løst og fast | |
| Jeg bruger lxdvdrip. Kræver | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Eller kan du kikke på | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Måske dvdbackup? Så får | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja det er "rigtigt | Louis | Humor | |
| Der er en grund til at | phomes | Løst og fast | |
| alsamixer | klausenbusk | Hardware | |
| vatnisser | phomes | Løst og fast | |
| Ja det er "rigtigt nok", | Louis | Humor | |
| Right bro...Var det | Louis | Humor | |
| alt tyder på at N9 fik | Louis | Humor | |
| Først og fremmest er | bill gates | Løst og fast | |
| haha good one, men en | Louis | Humor | |
| jeg ville bare havde en | Looop | Hjælp generelt | |
| æv det havde været rart, | jan.k | Hjælp generelt | |
| haha good one, men en | Louis | Humor | |
| Vi behøver jo ikke at | bill gates | Løst og fast | |
| Det tror jeg desværre ikke | bill gates | Løst og fast | |
| Det ved du da absolut intet | bill gates | Løst og fast | |
| Du skal bare gå til den | Tony | Hjælp generelt | |
| Jeg har installeret Windows | beer | Software | |
| #1 jeg ville bare havde en | Looop | Hjælp generelt | |
| Hvad distro er det?På en | Looop | Hjælp generelt | |
| Hej Tak for alle de gode | skare | Hjælp generelt | |
| gnome , the working edition | jan.k | Hjælp generelt | |
| easylife | jan.k | Hjælp generelt |