Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Kan se de har en Wifi | ok | Løst og fast | |
| #2 Ja det gør den :) Men | jan.k | Hjælp generelt | |
| Opdateringer | jan.k | Hjælp generelt | |
| Mounte/boote | simpel | Hjælp generelt | |
| #7 | simpel | Hjælp generelt | |
| Helt ok - jeg accepterer | The Joker | Software | |
| Ja det er korrekt, men så | The Joker | Software | |
| Frogmaster, YAST anvendes | The Joker | Software | |
| Beklager | The Joker | Software | |
| Fordi Paldepind, at | The Joker | Software | |
| Hvis du allerede har KDE | The Joker | Software | |
| VelbekommenPlease remember, | The Joker | Software | |
| Sådan | The Joker | Software | |
| Brug evt. denne | The Joker | Software | |
| Jeg sætter OW-SERVER og | jørgen | Programmering | |
| Hvis du allerede har KDE | The Joker | Software | |
| Hvad gør du helt præcist | zerben | Installationshjælp | |
| Mit problem er at jeg | jørgen | Programmering | |
| Er det harddisk du ikke kan | zerben | Installationshjælp | |
| Dualbooter jo win 7 og mint | simpel | Hjælp generelt | |
| Hej Uffe, Har du haft sda8 i | simpel | Hjælp generelt | |
| Med den første | simpel | Hjælp generelt | |
| #6 Rigtig forstået. I | jørgen | Programmering | |
| @Uffe | simpel | Hjælp generelt | |
| #11 Nej det kan godt være | Looop | Hjælp generelt | |
| tror jeg ikke | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Hvor meget af egen kode | jørgen | Programmering | |
| OK, men mister du filer hvis | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Ikke godt. Desværre er der | Looop | Hjælp generelt | |
| tror det ikke | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Sker der også fejl hvis du | speedfreak | Hjælp generelt | |
| lokalt | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Hej mich Den skal jeg lige | simpel | Hjælp generelt | |
| @Uffe | simpel | Hjælp generelt | |
| er der ingen der har en ide, | simpel | Hjælp generelt | |
| Kopierer du filerne over på | speedfreak | Hjælp generelt | |
| #9 Tak det har jeg nu kikket | Looop | Hjælp generelt | |
| Mine reducerede behov. Jeg | jørgen | Programmering | |
| Fantastisk ! Tror da jeg | jan.k | Hjælp generelt | |
| #19 det giver ikke helt | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeps | gigolo joe | Hjælp generelt | |
| Sabayon | gigolo joe | Hjælp generelt | |
| Folk skal lade være med at | msm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| hmm synes da den siger | gigolo joe | Hjælp generelt | |
| Ingen præferencer. Ud over | jørgen | Programmering | |
| Når du siger grafisk | jørgen | Programmering | |
| Fedora filsystem? | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jo, jeg kan installere på | jørgen | Programmering | |
| Har du adgang til at | jørgen | Programmering | |
| Them is assholes, but them | The Joker | Løst og fast |