Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Der var jo nogle som | jan.k | Hjælp generelt | |
| Underligt. Jeg får | Looop | Hjælp generelt | |
| -h uden -l giver ikke | Looop | Hjælp generelt | |
| Lad mig lige citere | Louis | Humor | |
| Tak, det lyder jo | steen | Software | |
| Desværre ser jeg | bill gates | Løst og fast | |
| PS: #0 Din nyhed er egentlig | bill gates | Løst og fast | |
| "Feeding the troll" i | bill gates | Løst og fast | |
| Multimedia | jan.k | Hjælp generelt | |
| Don't feed? | Louis | Humor | |
| Hurtigt svar | stizzel | Sandkassen | |
| LibreOffice | Tony | Hjælp generelt | |
| guide | Tony | Hjælp generelt | |
| Deb files | Tony | Hjælp generelt | |
| Don't feed #3 #0 En god | Louis | Humor | |
| Der har i tidens løb | jan.k | Hjælp generelt | |
| #10Selvom jeg synes, at det | bill gates | Løst og fast | |
| #2 Såsom at en pragmatisk | bill gates | Løst og fast | |
| Næh. Nokia vil jo slet ikke | Louis | Humor | |
| En herlig 1. april joke:) | jan.k | Hjælp generelt | |
| måske den her kan bruges | beer | Sandkassen | |
| Hej Men jeg kan stadig ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nemlig, at du ikke har | bill gates | Løst og fast | |
| Ikke altid, men (langt) de | steen | Software | |
| Du har stadig ikke | bill gates | Løst og fast | |
| Er det forkert at være ked | Louis | Humor | |
| Såsom?Såsom at det | bill gates | Løst og fast | |
| Lol! | Louis | Humor | |
| Jeg tror du bare er | bill gates | Løst og fast | |
| #6 | bill gates | Løst og fast | |
| Priceless! For this reason, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Resultatet er jo det samme. | bill gates | Løst og fast | |
| Hahahahaha :D | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hahahahaha :D | jan.k | Hjælp generelt | |
| #4 Så lån en computer til | bill gates | Løst og fast | |
| Nej, det er ikke et | hightower | Software | |
| Min bil bliver ikke | hightower | Software | |
| BG, dit ego forstår at | hightower | Software | |
| Bill Gates tester | bill gates | Løst og fast | |
| nu var det mere ment som, | hightower | Software | |
| Såsom? | bill gates | Løst og fast | |
| Såsom? | bill gates | Løst og fast | |
| anyways hvis man ikke | hightower | Software | |
| hehe med hensyn til det med | hightower | Software | |
| Extensions er et klik væk, | hightower | Software | |
| For at slippe for alt | hightower | Software | |
| #3 Det er/var en side om | beer | Sandkassen | |
| Jaja... Hvad pinden ser | bill gates | Løst og fast | |
| Lev med det, og hvis du | bill gates | Løst og fast | |
| Hvad indholdte den side da? | beer | Sandkassen |