Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hvilket tilling extension er | bill gates | Løst og fast | |
| #0 Jeg har selv en Ideapad | skare | Hjælp generelt | |
| Vælg den distro du normalt | skare | Hjælp generelt | |
| LOL! cb400f, du timer dit | thorbjørntux | Artikel | |
| #6Jeg erklærer mig i hvert | thorbjørntux | Artikel | |
| Det skal jeg kigge | bill gates | Løst og fast | |
| #7 Det gjorde jeg også... | bill gates | Løst og fast | |
| Så blev det 3.4-tid, og | bill gates | Løst og fast | |
| #6 Hva faen? Jeg troede du | bill gates | Løst og fast | |
| Også er jeg forresten træt | johan_budh | Løst og fast | |
| Nokia og Digia har en | johan_budh | Løst og fast | |
| @Phomes. Jeg tror jeg svarer | thorbjørntux | Artikel | |
| Jeg vil lige minde dig om at | johan_budh | Løst og fast | |
| gammelt hw | skare | Hjælp generelt | |
| Ideapad S10e | skare | Hjælp generelt | |
| A nice feat to have | johan_budh | Løst og fast | |
| Bare af nysgerrighed: | peters | Løst og fast | |
| Muligt at bruge | bill gates | Løst og fast | |
| Spændende, selv begyndt | bill gates | Løst og fast | |
| Spændende, selv begyndt at | bill gates | Løst og fast | |
| Ubuntu-brugere skal | bill gates | Løst og fast | |
| jeg mener faktisk du kan få | mohoe | Software | |
| ... læsning i linket. | bill gates | Løst og fast | |
| Spændende ... | bill gates | Løst og fast | |
| Debian | bill gates | Løst og fast | |
| OK, så vi er enige om at | johan_budh | Løst og fast | |
| Den sidste! | johan_budh | Løst og fast | |
| Jesus... 43,5 TB i | peters | Løst og fast | |
| Solgt :-) | kenzu | Køb og Salg | |
| Noget lort som i at jeg er | johan_budh | Løst og fast | |
| Har du så en mening om | johan_budh | Løst og fast | |
| Du kan ikke udlede noget af | johan_budh | Løst og fast | |
| Jeg nøjes med at svare på | johan_budh | Løst og fast | |
| "It's not just you! | beer | Sandkassen | |
| #pind+TT Nu vil jeg nødig | johan_budh | Løst og fast | |
| Du er velkommen! :) Jeg | johan_budh | Løst og fast | |
| Vil kun sige en ting. Denne | johan_budh | Løst og fast | |
| #41Jeg er ikke enig ... :) | johan_budh | Løst og fast | |
| jeg holder fast på at en | johan_budh | Løst og fast | |
| #6Ok, Jeg vil lige vende | thorbjørntux | Artikel | |
| #5Hvis der er noget, der er | thorbjørntux | Artikel | |
| Admin? | thorbjørntux | Artikel | |
| #38@paldepind. Jeg vil | johan_budh | Løst og fast | |
| Man behøver ikke svare | The Joker | Løst og fast | |
| Features!? Det er f....ing | johan_budh | Løst og fast | |
| Tror du Digia og Nokia | johan_budh | Løst og fast | |
| Hej Du skal brænde den som | kapet | Installationshjælp | |
| Det første er ganske | johan_budh | Løst og fast | |
| GTK bliver ikke | johan_budh | Løst og fast | |
| Har prøvet at hente | kapet | Installationshjælp |