Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #11 Mit svar til dig står | thorbjørntux | Artikel | |
| Sig mig lige, tror du at du | thorbjørntux | Artikel | |
| Ja, der er intet som et | thorbjørntux | Artikel | |
| Ja der er intet som et lille | thorbjørntux | Artikel | |
| Jeg har svaret på alt dit | thorbjørntux | Artikel | |
| #TT. Er det meget svært at | thorbjørntux | Artikel | |
| Netop ved denne slags | thorbjørntux | Artikel | |
| #4"Man kunne på | thorbjørntux | Artikel | |
| Det virkede ikke i går.Den | The Joker | Løst og fast | |
| "Man kunne på tilsvarende | thorbjørntux | Artikel | |
| #2 Spas. Deres grunde til at | thorbjørntux | Artikel | |
| #1 Rart lige at få det med | thorbjørntux | Artikel | |
| #2Alle tiders med de | thorbjørntux | Artikel | |
| #2 Interessant - men | thorbjørntux | Artikel | |
| Posted den: 26. March | kapet | Installationshjælp | |
| Det kan sagtens lade sig | kapet | Installationshjælp | |
| Ja og når Digia får | thorbjørntux | Artikel | |
| #0Ubuntu One skifter i | thorbjørntux | Artikel | |
| CLA og CA bliver i praksis | thorbjørntux | Artikel | |
| Jeg har kun mit live USB | kapet | Installationshjælp | |
| Det er måske også værd at | thorbjørntux | Artikel | |
| Hvor mange harddiske har du | kapet | Installationshjælp | |
| Bootloaderen bliver i hvert | kapet | Installationshjælp | |
| GTK bliver ikke | johan_budh | Løst og fast | |
| #32Du siger altså, at det | johan_budh | Løst og fast | |
| Ellers kan jeg da poste et | The Joker | Løst og fast | |
| Så opret dog din egen tråd! | johan_budh | Løst og fast | |
| LOL. Næh du, GTK er da | johan_budh | Løst og fast | |
| #0 Jeg tror næsten Google | johan_budh | Løst og fast | |
| Altså præcis samme | johan_budh | Løst og fast | |
| Digia har jo netop et hav af | johan_budh | Løst og fast | |
| Nu lovede jeg ikke at svare | johan_budh | Løst og fast | |
| #TT ingen kan bruge dine | johan_budh | Løst og fast | |
| @BGJeg har ikke tid til alt | johan_budh | Løst og fast | |
| Jeg har netop | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Gu gør de da ej!Nokia | johan_budh | Løst og fast | |
| Vedr GTK så kan jeg kun | johan_budh | Løst og fast | |
| Apple fortjener ros for | johan_budh | Løst og fast | |
| Brug denne | beer | Sandkassen | |
| De sætter gerne | johan_budh | Løst og fast | |
| Et skud i tågen ... | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Kan I være så venlige, at | The Joker | Løst og fast | |
| Her er et andet | hightower | Software | |
| Jeg undrer mig over, hvad | The Joker | Løst og fast | |
| Fair enough. Men nu har du | hightower | Software | |
| Hvorfor ikke? Men | hightower | Software | |
| Bare som tanke eksperiment - | hightower | Software | |
| Hvis du bare er nysgerrig, | hightower | Software | |
| Haha, så han man set det | johan_budh | Løst og fast | |
| Forsøger? Det var da lidt | hightower | Software |