Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #7Du kan køre nogle | stig65 | Løst og fast | |
| http://afaikblog.wordpress.co | bill gates | Løst og fast | |
| Bemærk at de unge, der | stig65 | Løst og fast | |
| P | stig65 | Løst og fast | |
| Hvordan tester man om ens distribution/WM kører 'godt' | stig65 | Løst og fast | |
| Window Maker | stig65 | Løst og fast | |
| Hmmm, nogle unge, er | stig65 | Løst og fast | |
| #2 Det vigtigste er at det | stig65 | Løst og fast | |
| #1Ja, det er spøjst | stig65 | Løst og fast | |
| Til lykke. Og så venter | stig65 | Løst og fast | |
| fuck hvor fedt. :) | beer | Sandkassen | |
| Hvor er det kært at et par | beer | Software | |
| Kender intet til det | The Joker | Løst og fast | |
| To brugere | The Joker | Løst og fast | |
| jeg er enig omkring med #18, | beer | Software | |
| Tja. Det har jeg så | hightower | Software | |
| Og bare rolig, de | The Joker | Løst og fast | |
| Hmm, hvilke to brugere | The Joker | Løst og fast | |
| Hej Jeg vil bare sige, at | hightower | Software | |
| Yes | The Joker | Løst og fast | |
| Ja | The Joker | Løst og fast | |
| Gnome 3 | hightower | Software | |
| gnome3 | hightower | Software | |
| Ja nu har I minters møget | The Joker | Løst og fast | |
| Plus det kan være kernel | hightower | Software | |
| Måske er det GS der | hightower | Software | |
| Moderation | The Joker | Løst og fast | |
| Oh well.. Binær driver. Her | hightower | Software | |
| Tja G3 er den mindst | hightower | Software | |
| Tja G3 er den mindst crashy | hightower | Software | |
| Ja det er sandelig for | hightower | Software | |
| Øh hallo, udviklerne mente | hightower | Software | |
| Who cares? Du kan da | hightower | Software | |
| Mon ikke både unity- og | hightower | Software | |
| den er jo gammel den er fra | beer | Sandkassen | |
| tjaaaaaae, det kan jeg nu | hightower | Software | |
| kan godt lide der er blevet | The Joker | Løst og fast | |
| Ja slut prut med maintained | hightower | Software | |
| i care. jeg gider ikke lege | hightower | Software | |
| Who cares? Du kan da bare | hightower | Software | |
| Ja den var ret gennemført. | hightower | Software | |
| haha total grineren, top | beer | Sandkassen | |
| Tak for svar gutter :)Jeg | linuxlover | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Du kan eventuelt streame | linuxlover | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Oh well. Har løst det ved | lbm | Hjælp generelt | |
| Lyder som en kandidat til | zerben | Installationshjælp | |
| Man kan heller ikke forbinde | linuxlover | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej Jeg vil lige gøre | zerben | Installationshjælp | |
| 32bit | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Spændende :) men det er da | bill gates | Løst og fast |