Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Han har måske solgt dem? | kenzu | Køb og Salg | |
| Lukket ? | kenzu | Køb og Salg | |
| Personligt synes jeg NFS | catonga | Software | |
| Betyder det så meget? | dakkonblackblade | Hardware | |
| Er det også en | dklinux | Hardware | |
| overskriften siger det | dakkonblackblade | Hardware | |
| Lol fail! Jeg overså | beer | Spil | |
| Hej De ligger under | ubuntu | Hjælp generelt | |
| #11, #13 så skal vi vel | beer | Spil | |
| Netop som jeg skrev. | beer | Spil | |
| drivers huawei fl | steen | Hjælp generelt | |
| Det er ikke rigtigt | beer | Spil | |
| Jeg brugte Lunar Linux i et | Anonym7 | Løst og fast | |
| Ah, lækkert :) skal jeg da | Anonym7 | Løst og fast | |
| Velbekommen | catonga | Software | |
| Du er en guttermand. Det | catonga | Software | |
| sæt følgende i | Anonym7 | Løst og fast | |
| Jeg vil næsten tro, at | catonga | Software | |
| lukket | kenzu | Køb og Salg | |
| #29 lav prioritet? How ? :) | Anonym7 | Løst og fast | |
| Det er ikke en skrøne, | Anonym7 | Løst og fast | |
| Ok, jeg var ikke klar over | steen | Hjælp generelt | |
| Priserne er bedre nu ... | dakkonblackblade | Hardware | |
| Jump'n'bump - | beer | Spil | |
| #2 OiSTER har også driver | steen | Hjælp generelt | |
| VirtualBox og win8 kører da fint | beer | Software | |
| Hej.. Call Me bruger et | steen | Hjælp generelt | |
| Det var mest med drivere til | steen | Hjælp generelt | |
| jeg fiksede den ved at dele | Domiino | Installationshjælp | |
| #7Du skal kable den, eller | Domiino | Installationshjælp | |
| Jeg skal bruge WLAN til | Domiino | Installationshjælp | |
| #0 hvis du tænker på | steen | Hjælp generelt | |
| Yeps, lad os lige holde det | beer | Software | |
| Win 8 fungerer også på | beer | Software | |
| Hvis du ikke tænker | beer | Spil | |
| Er der nogen, der har et | beer | Spil | |
| (Jeg går ud fra, at OP har | peters | Løst og fast | |
| Hvis det er $sspot tallet | peters | Programmering | |
| Fik den anden maskine online en | peters | Software | |
| Hvad siger ifconfig og | peters | Software | |
| Den startede fint op | peters | Software | |
| Du kunne også.. | peters | Software | |
| til 0021 Det er rigtigt at | peters | Løst og fast | |
| Husk at lukke taggene ellers | goerred | Software | |
| For lige at afklare: Skal du | Domiino | Installationshjælp | |
| Mange tak for svaret! Jeg | goerred | Software | |
| Næh desværre :( Så | Domiino | Løst og fast | |
| Hvad er det, der gør at | goerred | Software | |
| Evt installer wicd .. Hvis | Domiino | Installationshjælp | |
| Tusinde tak for det hurtige, | goerred | Software |