Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Her hele loggen, skal dog | simpel | Hjælp generelt | |
| oops forkerte filnavne | simpel | Hjælp generelt | |
| Når jeg gør det du beder | simpel | Hjælp generelt | |
| GUI | simpel | Hjælp generelt | |
| Nej det sker helt spontant | simpel | Hjælp generelt | |
| #0 hvornår logger den dig | simpel | Hjælp generelt | |
| #1 Tak, hvad søgte du på? | m_abs | Hjælp generelt | |
| Debian Stable | mbs- | Software | |
| #5, Ved du hvorfor I valgte | Looop | Programmering | |
| Hvis du bevæger dig meget | m_abs | Hjælp generelt | |
| Har ladet mig fortælle | Looop | Programmering | |
| (Canon)-printer-ekvilibrister efterlyses! | Akker | Hardware | |
| mail, kalender og kontakter | Domiino | Hjælp generelt | |
| Til synkronisering af filer | Domiino | Hjælp generelt | |
| Tja. For mig er der | stig65 | Software | |
| Jeg siger mange tusinde | mbs- | Software | |
| Det super | mbs- | Software | |
| Skærmen er den pæneste | dakkonblackblade | Hardware | |
| Så lige at "GitHub" har | Looop | Programmering | |
| Et par links | Looop | Programmering | |
| Intet mindre end | Zealot | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hver gang Gnomes Hell | casperh | Software | |
| JEg siger tak forksen og | Looop | Programmering | |
| Man kan se hvor mange der | stig65 | Software | |
| Umiddelbart ser jeg ingen | Looop | Programmering | |
| Som udgangspunkt, ser det jo | beer | Software | |
| Du skal være opmærksom på | keld | Multimedia / lyd / video etc. | |
| På min Pclinuxos, kan vlc | keld | Multimedia / lyd / video etc. | |
| facts or fun. "Samtidig | stig65 | Software | |
| Kære bill. | stig65 | Software | |
| Bruger gentoo som server og | Anonym7 | Løst og fast | |
| KDE advarede brugerne | stig65 | Software | |
| #16 KDE advarede brugerne | stig65 | Software | |
| Så ja, det er bestemt | stig65 | Software | |
| #12 Hvad mener du med | stig65 | Software | |
| #13 Og igen fordrejer du | stig65 | Software | |
| Jeg vil påstå at dine | beer | Software | |
| Tak for din imponerende kommentar | beer | Software | |
| KDE kan da sagtens sende | stig65 | Software | |
| Hej Jeg vil ikke prøve, at | stig65 | Software | |
| Ved ikke om det er en | Akker | Hardware | |
| Jeg tænker mest på de | dakkonblackblade | Hardware | |
| bedre skærm - målt | dakkonblackblade | Hardware | |
| Jeg havde samme problem! | Zealot | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Proprietær Canon-driver? | Akker | Hardware | |
| Googlede det lige hurtigt | m_abs | Hjælp generelt | |
| Kan du ikke bruge linux | Zealot | Multimedia / lyd / video etc. | |
| No offence homebody, men det | beer | Software | |
| Helt enig | beer | Software | |
| Har du ikke hørt det? | stig65 | Software |