Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg har ærlig talt lidt | dakkonblackblade | Hardware | |
| #0 Tak for en god | stig65 | Software | |
| KDE kan da sagtens sende | stig65 | Software | |
| en 2012-desktop der ikke | stig65 | Software | |
| #12, han skriver i et | Domiino | Hjælp generelt | |
| Blip blop og gud hvor går det godt! | stig65 | Software | |
| #12, han skriver i et | Domiino | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg selv yderst | stig65 | Software | |
| #4 Hvordan overtaget din | stig65 | Software | |
| Hej #3 Jo det kan jeg godt, | stig65 | Software | |
| Enig | beer | Software | |
| Der er ingen grund til at bruge det lort | beer | Software | |
| #1 | stig65 | Software | |
| #1 Er KDE langsommere end | stig65 | Software | |
| Hej Efter en udelukkende | stig65 | Software | |
| N9 | dakkonblackblade | Hardware | |
| Desuden | dakkonblackblade | Hardware | |
| Fuldstændig enig | dakkonblackblade | Hardware | |
| alt procedure | Domiino | Hjælp generelt | |
| Kan den bruges | Domiino | Hjælp generelt | |
| Lyder som om du har startet | Domiino | Hjælp generelt | |
| Prøver jeg at installer | Domiino | Hjælp generelt | |
| husk nu du tabte | dakkonblackblade | Hardware | |
| Nu har jeg prøvet med | Domiino | Hjælp generelt | |
| Åbner jeg en Root-Terminal | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hvad skriver du præcist og | Domiino | Hjælp generelt | |
| Men derfor kan man | dakkonblackblade | Hardware | |
| Altsaa, har du koert | Domiino | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg prøvet med gdm3 | Domiino | Hjælp generelt | |
| #0 finder den ikke? For mit | keld | Installationshjælp | |
| Det er jeg klar over. | dakkonblackblade | Hardware | |
| men forstår ikke du | dklinux | Hardware | |
| #9Det er klart at man ikke | dakkonblackblade | Hardware | |
| Har du set denne | keld | Installationshjælp | |
| Har prøvet at køre | Akker | Hardware | |
| Jeg har Gutenprint | Akker | Hardware | |
| #8 altså om man støtter MS | dakkonblackblade | Hardware | |
| Er det også en | dklinux | Hardware | |
| Owncloud har nu heller ikke | catonga | Software | |
| Tak for svar. #3: Er det | dklinux | Hardware | |
| sudo killall Xorg Så dør | Domiino | Hjælp generelt | |
| init 1 | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hvad distro er det? På | Domiino | Hjælp generelt | |
| DRIVERS | dklinux | Hardware | |
| Alt undtaget HP Server + 8GB | kenzu | Køb og Salg | |
| Strømstyringen hvor er den | ubuntu | Hjælp generelt | |
| Ellers kunne du jo prøve | catonga | Software | |
| @paldepind: Pyt med det/ham | dakkonblackblade | Hardware | |
| #0 Printerdriver | Akker | Hardware | |
| #1Man for adgang til alle | dklinux | Hardware |