Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| jeg svarede dig på hvad | goerred | Hjælp generelt | |
| Brugere skal ikke | the slayer | Linuxin.dk | |
| Og får LibreOffice ikke | bill gates | Nyhed | |
| redeeman, beklager meget at | goerred | Hjælp generelt | |
| Tak for nyheden! :) Vil | pko | Nyhed | |
| secure boot er en glimrende | Slettet8 | Løst og fast | |
| SB | Slettet8 | Løst og fast | |
| Vent, Slack er kommet i | Looop | Hardware | |
| Det er 13.37 hentet for ca. | Looop | Hardware | |
| Konen sidder på min T61er | McDonnell | Software | |
| ja det bliver sjovt | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg har ikke fuldt meget med | Slettet8 | Løst og fast | |
| F17 | McDonnell | Software | |
| Der står i øvrigt også | pko | Nyhed | |
| Dit ræsonnement | the slayer | Linuxin.dk | |
| ja det bliver sjovt | the slayer | Linuxin.dk | |
| x64 er en term der ikke | goerred | Hjælp generelt | |
| hmmm | goerred | Hjælp generelt | |
| Piggy backing | burgermann | Løst og fast | |
| Jeg har haft kørt et | goerred | Hjælp generelt | |
| Jeg kan godt huske lifal.dk | burgermann | Løst og fast | |
| #29Som 26 nævner ... | dklinux | Løst og fast | |
| #54+#7640CMDiller | the slayer | Linuxin.dk | |
| Har den fået MS Office | bill gates | Nyhed | |
| Video | bill gates | Nyhed | |
| Hal? .. hvor outdated er den | Looop | Hardware | |
| Mighty Meeks | bill gates | Nyhed | |
| heller ikke | Looop | Hardware | |
| se også talk fra fosdem | bill gates | Nyhed | |
| #25 Det er rigtigt Redeeman | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| PS. Har desværre en stram | the slayer | Linuxin.dk | |
| det hjælper ikke | dklinux | Løst og fast | |
| det hjælper ikke | dklinux | Løst og fast | |
| du glemte muligheden | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| God ide med en ekstra | dklinux | Løst og fast | |
| Respekt herfra til dem... | petern | Løst og fast | |
| hvad tror kernen? | Looop | Hardware | |
| #0Vista er jo ikke speciel | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| 1. Ja en fuld slack 2. Nej | Looop | Hardware | |
| Det er ikke helt så | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Er det en fuld | Looop | Hardware | |
| Så har jeg prøvet at | Tony | Hjælp generelt | |
| #21Super. Så burde det | Tony | Hjælp generelt | |
| Faild to mount | Looop | Hardware | |
| så er man vist svært | the slayer | Linuxin.dk | |
| Så har jeg prøvet at | Tony | Hjælp generelt | |
| Det er ikke noget ukendt | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| #90 rolig nu skulle lige | the slayer | Linuxin.dk | |
| Er der endnu en gang | the slayer | Linuxin.dk | |
| Arch LinuxFluxbox (Artwiz | froksen | Løst og fast |