Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| jo næsten, men | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Tak for en god artikel :) | paldepind | Artikel | |
| 8GB ram er ret meget | jmose | Humor | |
| Vista havde ellers en | jmose | Humor | |
| så spørger jeg en | petern | Løst og fast | |
| XFCE | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Jeps, jeg fik sat et | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ja, men grunden til at det | the slayer | Linuxin.dk | |
| Hvis man vurdere ud fra | the slayer | Linuxin.dk | |
| Det der var så fedt ved | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nåå så var du ikke | the slayer | Linuxin.dk | |
| Hvis du er dig, hvem er så | dklinux | Løst og fast | |
| Nåh. Jeg mener nu han | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ak.. | dklinux | Løst og fast | |
| Screenshot Sabayon | froksen | Løst og fast | |
| At inkluderer mennesker, der | the slayer | Linuxin.dk | |
| Dit | the slayer | Linuxin.dk | |
| Når man opretter en | the slayer | Linuxin.dk | |
| Dit | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ja, hvorfor gør vi/du/bg | dklinux | Løst og fast | |
| PallePophår:Jeg var | dklinux | Løst og fast | |
| Det kunne måske være | the slayer | Linuxin.dk | |
| #77 Udelukkelse eller | the slayer | Linuxin.dk | |
| #17 "Det er mig en gåde, | petern | Løst og fast | |
| jeg synes sådan set du | the slayer | Linuxin.dk | |
| Muligvis ikke en videre | the slayer | Linuxin.dk | |
| Hvis du ikke har andet | the slayer | Linuxin.dk | |
| WindowsXP: Jeg kan heller | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nu syntes jeg vi skal bruge | dklinux | Løst og fast | |
| En glimrende eksempel | the slayer | Linuxin.dk | |
| Det er også en fordel. | dklinux | Løst og fast | |
| PallePophår: Du er et fjols | dklinux | Løst og fast | |
| Pokkers, så er jeg jo også | dklinux | Løst og fast | |
| Men hvem er BG så? | dklinux | Løst og fast | |
| VI er ALLE SAMMEN BG til | dklinux | Løst og fast | |
| Du er bg indtil andet | dklinux | Løst og fast | |
| Du kunne have brugt | the slayer | Linuxin.dk | |
| Undskyld, hvad fanden | dklinux | Løst og fast | |
| Han mente det som en | dklinux | Løst og fast | |
| #10 Mon ikke, at det er et | petern | Løst og fast | |
| Jeg vil da også godt | paldepind | Artikel | |
| #59 Fordi jeg har tilladt | the slayer | Linuxin.dk | |
| Det er rigtigt:-) | the slayer | Linuxin.dk | |
| Screenshot Arch | froksen | Løst og fast | |
| hovsa, mente #52.. | the slayer | Linuxin.dk | |
| Hvad laver du her? | dklinux | Løst og fast | |
| #66 The Troll Slayer ... | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ikke overraskende er | the slayer | Linuxin.dk | |
| Følgende post er | the slayer | Linuxin.dk | |
| Man kan få en distro | dklinux | Løst og fast |