Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Må vi se fejlen? | Looop | Hardware | |
| Hvad gør folk også | the slayer | Linuxin.dk | |
| gør folk også her.. | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ikke mine ord, det er | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg kan lave tip top | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nu bakker jeg altid(altid) | the slayer | Linuxin.dk | |
| Du kunne have brugt | the slayer | Linuxin.dk | |
| Undskyld, hvad fanden | dklinux | Løst og fast | |
| Så du påstår altså, | dklinux | Løst og fast | |
| Endvidere har jeg svært ved | the slayer | Linuxin.dk | |
| Du må undskylde hvis | the slayer | Linuxin.dk | |
| Du har tydeligvis | the slayer | Linuxin.dk | |
| Tak for anbefalingen! | paldepind | Artikel | |
| Hvad snakker du om? | dklinux | Løst og fast | |
| Amanda | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jo de var det, i | petern | Løst og fast | |
| Hmm.. | the slayer | Linuxin.dk | |
| En af de mere underlige | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg ville nok overveje et af | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Just for Fun (Bare for Sjov | paldepind | Artikel | |
| Erfaringsmæssigt er der | Anonym7 | Sandkassen | |
| Hvis man er interesseret i | paldepind | Artikel | |
| Hvordan kan det så | the slayer | Linuxin.dk | |
| Peter, jeg forstår godt dit | the slayer | Linuxin.dk | |
| jeg er ret sikker på | the slayer | Linuxin.dk | |
| Endnu et funfact om | the slayer | Linuxin.dk | |
| Clean Busy Rigtigt | froksen | Løst og fast | |
| Forresten, følgende er | the slayer | Linuxin.dk | |
| yeps det er rigtigt :) | the slayer | Linuxin.dk | |
| Det var også planen. | the slayer | Linuxin.dk | |
| Startede rootaccess | the slayer | Linuxin.dk | |
| #41 jeg er en af rootaccess | the slayer | Linuxin.dk | |
| the slayer | Linuxin.dk | ||
| Dette kom der ud af komandoen: kcmshell4 --list | Tony | Hjælp generelt | |
| Eksempel.. | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nu har jeg været | the slayer | Linuxin.dk | |
| jeg? bestemmer du | the slayer | Linuxin.dk | |
| øhh, på hvilken | the slayer | Linuxin.dk | |
| hvordan kan det gå | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Som sagt kører jeg pt. | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| #15: nej, du oplevede | the slayer | Linuxin.dk | |
| vi kan ikke alle sammen | the slayer | Linuxin.dk | |
| Har Linuxin ikke altid | the slayer | Linuxin.dk | |
| Xubuntu 11.10 | froksen | Løst og fast | |
| @Hightower. Så med din | the slayer | Linuxin.dk | |
| Det hjælper ikke at | the slayer | Linuxin.dk | |
| hvis i ikke opfører jer | the slayer | Linuxin.dk | |
| Et fredfyldt linuxin er | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg har heller aldrig | Anonym7 | Sandkassen | |
| Måske skulle folk tage sig | the slayer | Linuxin.dk |