Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| hvordan kan det gå over | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Jeg ville egentlig bare | Anonym7 | Løst og fast | |
| @pind på din lxde, er | froksen | Løst og fast | |
| Det var også | dklinux | Løst og fast | |
| community | dklinux | Løst og fast | |
| #24 Gæt: Mageia :D | froksen | Løst og fast | |
| Fleksibilitet. | dklinux | Løst og fast | |
| @pind på din lxde, er | froksen | Løst og fast | |
| nej | Pinkcraze | Hardware | |
| #8God ide med en ekstra | dklinux | Løst og fast | |
| @kappa og pind jeg kan godt | froksen | Løst og fast | |
| Giv dem da den distro du | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Hint: Du kan lure det ud fra | petern | Løst og fast | |
| kort svar: nej det kan du | Pinkcraze | Hardware | |
| Hvad med LinuxMint 11 LXDE? | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Det er rettet til regionstog a/s | petern | Løst og fast | |
| Ah okay. Gad vide om det | petern | Løst og fast | |
| Holy christ... | Anonym7 | Løst og fast | |
| Malware | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| #5 | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Den tråd er ikke | Anonym7 | Løst og fast | |
| Debian Wheezy 64bit med | froksen | Løst og fast | |
| Det skal lige siges mine | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Mandens motto gennem aftenen | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Holy christ... | Anonym7 | Løst og fast | |
| At det gør at min gamle | dklinux | Løst og fast | |
| Hvad er der galt med | phomes | Nyhed | |
| Du er desværre ikke den | Anonym7 | Sandkassen | |
| Det er en forklaring, | Anonym7 | Løst og fast | |
| LXDE. Ikke noget | froksen | Løst og fast | |
| Jeg håber for Kubuntu | phomes | Nyhed | |
| Du nævner jo stadig | Anonym7 | Løst og fast | |
| #84Du nævner jo stadig | Anonym7 | Løst og fast | |
| Jeg har en standard Fedora | froksen | Løst og fast | |
| Ubuntu TV bruger også | phomes | Nyhed | |
| Havenisser osv | froksen | Løst og fast | |
| Jeg er mere skræmt af | bill gates | Nyhed | |
| Har du overvejet malware som | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Mint med enklere desktop? | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Arriva bruger ogsaa ubuntu | petern | Løst og fast | |
| frihed... mange muligheder | dklinux | Løst og fast | |
| Alt der opdateres med 2 | dklinux | Løst og fast | |
| Det skal jeg ikke kunne | petern | Løst og fast | |
| RegionsTog | petern | Løst og fast | |
| Ah okay. Gad vide om | petern | Løst og fast | |
| De er jo et helvede at | petern | Løst og fast | |
| (No subject) | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| så simpelt som muligt... | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Fedora 16 + et lidt | froksen | Løst og fast | |
| Ubuntu 11.10 med Gnome shell | froksen | Løst og fast |