• Opret dig
  • Glemt adgangskode

User account menu

  • Artikler
  • Forside
  • Forum
  • Nyheder
  • Log ind
Hjem
LinuxIN.dk

Snak med

Opret dig!

Titel Skrevet af Oprettelsesdato Forum
Her er mit: OpenSUSE 12.1 froksen 14 feb 2012 - 19:52 Løst og fast
Et fredfyldt linuxin er vel the slayer 14 feb 2012 - 19:51 Linuxin.dk
#12 + #14 Du mener vel Anonym7 14 feb 2012 - 19:50 Sandkassen
den lader vi lige stå the slayer 14 feb 2012 - 19:47 Linuxin.dk
Nemlig! Men fortæl det til Anonym7 14 feb 2012 - 19:46 Sandkassen
Hah hah hah klassiker!! Anonym7 14 feb 2012 - 19:41 Sandkassen
HA LUXURY! 1 kone, 2 børn, Anonym7 14 feb 2012 - 19:39 Sandkassen
Og alternativet er the slayer 14 feb 2012 - 19:29 Linuxin.dk
Selvfølgelig kan the slayer 14 feb 2012 - 19:28 Linuxin.dk
Nååå ... er det med Anonym7 14 feb 2012 - 19:25 Sandkassen
hvem skal lege dommer the slayer 14 feb 2012 - 19:25 Linuxin.dk
HAHA! Luksus! Prøv med 2 Anonym7 14 feb 2012 - 19:21 Sandkassen
God vind til DWMen med et Anonym7 14 feb 2012 - 19:18 Sandkassen
Jeg ville tværtimod the slayer 14 feb 2012 - 19:17 Linuxin.dk
hvem skal lege dommer for the slayer 14 feb 2012 - 19:15 Linuxin.dk
#21 hvem skal lege dommer the slayer 14 feb 2012 - 19:03 Linuxin.dk
@Hightower Hvorfor i the slayer 14 feb 2012 - 19:01 Linuxin.dk
Helt enig.Dog er jeg ikke the slayer 14 feb 2012 - 19:00 Linuxin.dk
#16 du kan læse min mening the slayer 14 feb 2012 - 18:58 Linuxin.dk
Tror aldrig at Linuxin vil the slayer 14 feb 2012 - 18:57 Linuxin.dk
Nej Burgerman, jeg syntes the slayer 14 feb 2012 - 18:50 Linuxin.dk
#15 jeg har ikke de bedste AndreasDK 14 feb 2012 - 18:50 Hjælp generelt
Din erfaring stemmer ikke the slayer 14 feb 2012 - 18:50 Linuxin.dk
Har Linuxin ikke altid the slayer 14 feb 2012 - 18:45 Linuxin.dk
at være pædagogisk... så the slayer 14 feb 2012 - 18:44 Linuxin.dk
Helt enig og det var slet the slayer 14 feb 2012 - 18:38 Linuxin.dk
Kan vi ikke snakke om andet the slayer 14 feb 2012 - 18:35 Linuxin.dk
Ikke enig. Jeg har ikke the slayer 14 feb 2012 - 18:09 Linuxin.dk
altså at brugeren har kaldt the slayer 14 feb 2012 - 18:05 Linuxin.dk
Jeg syntes at der er trist, the slayer 14 feb 2012 - 17:52 Linuxin.dk
Jeg er udmærket godt klar Anonym7 14 feb 2012 - 17:38 Sandkassen
Paldepind du har 815 og Anonym7 14 feb 2012 - 17:37 Sandkassen
Jeg prøvede for nyligt AndreasDK 14 feb 2012 - 17:28 Hjælp generelt
Mit nuværende skrivebord froksen 14 feb 2012 - 17:25 Løst og fast
Jeg er i hvert fald delvist the slayer 14 feb 2012 - 17:19 Linuxin.dk
Hvis deres computer kan AndreasDK 14 feb 2012 - 17:08 Hjælp generelt
@MCD Jeg er enig med dig, i Anonym7 14 feb 2012 - 17:07 Sandkassen
Giver i op? Alt den tid i Anonym7 14 feb 2012 - 16:58 Sandkassen
#86 jamen så kalder han jo Anonym7 14 feb 2012 - 16:50 Løst og fast
@McDonnald Enig "The Slayer" the slayer 14 feb 2012 - 16:48 Linuxin.dk
@RedeemanJeg har læst din the slayer 14 feb 2012 - 16:45 Linuxin.dk
Jeg bemærker just, at the slayer 14 feb 2012 - 16:45 Linuxin.dk
Clean (tint2) Menu (Mit froksen 14 feb 2012 - 16:41 Løst og fast
alt sammen noget som dklinux 14 feb 2012 - 16:39 Løst og fast
måske nogle folk skulle the slayer 14 feb 2012 - 16:34 Linuxin.dk
Symptomatisk = Kendetegn; the slayer 14 feb 2012 - 16:33 Linuxin.dk
http://www.fremmedord.dk/ the slayer 14 feb 2012 - 16:32 Linuxin.dk
Er super ening. Har do et the slayer 14 feb 2012 - 16:31 Linuxin.dk
Ubuntu 11.10 + Openbox froksen 14 feb 2012 - 16:19 Løst og fast
Jeg har haft rigtig gode AndreasDK 14 feb 2012 - 16:16 Hjælp generelt
Pagination
  • First page « First
  • Previous page ‹‹
  • …
  • Side 586
  • Side 587
  • Nuværende side 588
  • Side 589
  • Side 590
  • …
  • Next page ››
  • Last page Last »

Svar søges

tst 0
Linux Fanpakke til LUG'er og foreninger 0
KDE Plasma 6.6 skrivebordsmiljø udgivet 0
GRUB 2.14 introducerer understøttelse af EROFS, forbedringer til Btrfs og LVM 0
KDE Plasma 6.6 tilføjer en funktion, som brugerne har spurgt efter i evigheder 0

Seneste aktivitet

(U)hyggen breder sig 8
GRUB eller Limine? 2
Commodore-telefon med SailfishOS 2
Det engang så elskede PCLinuxOS er tilbage - og det er stadig en fantastisk Windows erstatning 2
Lenovo P16 2
Microsoft har netop officielt bragt Linux kommandoer til Windows 2
Ubuntu Mate 26.04 | Kern 4
Gnome extensions 6
USB problemer 14
Copy fail sårbarhed åbner for Root adgang 5
Eksperter frygter konsekvenserne ved kunstig intelligens 2
Linux 3
Frankrig lancerer regeringsplan for skift til Linux desktops 4
Pepsi Challenge 18
Canonical planlægger Kontroversielle GRUB ændringer til Ubuntu 26.10 Secure Boot 1
Ubuntu MATE grundlægger Martin Wimpress træder tilbage efter 12 år 1
OpenShot 3.5 tager et spring fremad inden for ydeevne, AI og videoredigering 4
rsync og filsystem 7
Stor sejr for open source, da Tyskland støtter åbent dokumentformat 2
youtube-tui: Nyd YouTube fra terminalen som en professionel 5

© 2026 Linuxin og de respektive skribenter

Oprettet og drevet af nørder siden 2004 !