Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Her er mit: OpenSUSE 12.1 | froksen | Løst og fast | |
| Et fredfyldt linuxin er vel | the slayer | Linuxin.dk | |
| #12 + #14 Du mener vel | Anonym7 | Sandkassen | |
| den lader vi lige stå | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nemlig! Men fortæl det til | Anonym7 | Sandkassen | |
| Hah hah hah klassiker!! | Anonym7 | Sandkassen | |
| HA LUXURY! 1 kone, 2 børn, | Anonym7 | Sandkassen | |
| Og alternativet er | the slayer | Linuxin.dk | |
| Selvfølgelig kan | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nååå ... er det med | Anonym7 | Sandkassen | |
| hvem skal lege dommer | the slayer | Linuxin.dk | |
| HAHA! Luksus! Prøv med 2 | Anonym7 | Sandkassen | |
| God vind til DWMen med et | Anonym7 | Sandkassen | |
| Jeg ville tværtimod | the slayer | Linuxin.dk | |
| hvem skal lege dommer for | the slayer | Linuxin.dk | |
| #21 hvem skal lege dommer | the slayer | Linuxin.dk | |
| @Hightower Hvorfor i | the slayer | Linuxin.dk | |
| Helt enig.Dog er jeg ikke | the slayer | Linuxin.dk | |
| #16 du kan læse min mening | the slayer | Linuxin.dk | |
| Tror aldrig at Linuxin vil | the slayer | Linuxin.dk | |
| Nej Burgerman, jeg syntes | the slayer | Linuxin.dk | |
| #15 jeg har ikke de bedste | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Din erfaring stemmer ikke | the slayer | Linuxin.dk | |
| Har Linuxin ikke altid | the slayer | Linuxin.dk | |
| at være pædagogisk... så | the slayer | Linuxin.dk | |
| Helt enig og det var slet | the slayer | Linuxin.dk | |
| Kan vi ikke snakke om andet | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ikke enig. Jeg har ikke | the slayer | Linuxin.dk | |
| altså at brugeren har kaldt | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg syntes at der er trist, | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg er udmærket godt klar | Anonym7 | Sandkassen | |
| Paldepind du har 815 og | Anonym7 | Sandkassen | |
| Jeg prøvede for nyligt | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| Mit nuværende skrivebord | froksen | Løst og fast | |
| Jeg er i hvert fald delvist | the slayer | Linuxin.dk | |
| Hvis deres computer kan | AndreasDK | Hjælp generelt | |
| @MCD Jeg er enig med dig, i | Anonym7 | Sandkassen | |
| Giver i op? Alt den tid i | Anonym7 | Sandkassen | |
| #86 jamen så kalder han jo | Anonym7 | Løst og fast | |
| @McDonnald Enig "The Slayer" | the slayer | Linuxin.dk | |
| @RedeemanJeg har læst din | the slayer | Linuxin.dk | |
| Jeg bemærker just, at | the slayer | Linuxin.dk | |
| Clean (tint2) Menu (Mit | froksen | Løst og fast | |
| alt sammen noget som | dklinux | Løst og fast | |
| måske nogle folk skulle | the slayer | Linuxin.dk | |
| Symptomatisk = Kendetegn; | the slayer | Linuxin.dk | |
| http://www.fremmedord.dk/ | the slayer | Linuxin.dk | |
| Er super ening. Har do et | the slayer | Linuxin.dk | |
| Ubuntu 11.10 + Openbox | froksen | Løst og fast | |
| Jeg har haft rigtig gode | AndreasDK | Hjælp generelt |