Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Iøvrigt en lidt sjov ting, | Kappa | Software | |
| xy | greve | Løst og fast | |
| Ja, jeg ved godt, at jeg | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Også en tak fra mig til | greve | Løst og fast | |
| Alle menuerne man | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Tak for videoen :-) Såvidt | frogmaster | Hjælp generelt | |
| cb400F | greve | Løst og fast | |
| Tak Marlar. Jeg er også | greve | Løst og fast | |
| Se venligst dette indlæg | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg har efter anmodning | greve | Løst og fast | |
| Det var ikke derfor jeg | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det var ikke derfor jeg | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja HP har gode printere. | jeppester | Hardware | |
| Hej OpenMandriva er også | cb400f | Løst og fast | |
| #6 Debian. Det var version | Domiino | Hjælp generelt | |
| Eftersom tråden er flyttet | Kappa | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Næe, HP-printere er som | jeppester | Hardware | |
| Debian alternate DE install | Domiino | Hjælp generelt | |
| #0 Du bør nok informere dig | greve | Løst og fast | |
| Glimrende. Også en mere | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #7 LMDE vil jeg personligt | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg har efter anmodning | greve | Løst og fast | |
| Jeg har prøvet med en REN | Domiino | Hjælp generelt | |
| kunne måske også være SnowLinux? | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hvor er det bare | greve | Løst og fast | |
| Hvor er det bare | greve | Løst og fast | |
| Tror sku det virker med at | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Cool. Er lige | m_abs | Spil | |
| #18 | greve | Løst og fast | |
| Angående openSUSE, så | greve | Løst og fast | |
| nesnomis | greve | Løst og fast | |
| Jeg undrer mig nu lidt over | greve | Løst og fast | |
| #0 med de 'krav' du stiller | Domiino | Hjælp generelt | |
| Velbekommen. | greve | Løst og fast | |
| Hvis man tænker | greve | Løst og fast | |
| Jeg beklager, hvis du | greve | Løst og fast | |
| xy | greve | Løst og fast | |
| Så tror jeg, at vi er | greve | Løst og fast | |
| Hvorfor svare ham Greve ? | greve | Løst og fast | |
| Skal jeg forstå dit | greve | Løst og fast | |
| Hej Da Debian 7 kom i Maj | Domiino | Hjælp generelt | |
| Skal jeg forstå dit svar | greve | Løst og fast | |
| Du skriver, at de | greve | Løst og fast | |
| Frogmaster | greve | Løst og fast | |
| Jeg prøver at lægge en | Domiino | Hjælp generelt | |
| Vi valgte KDE, fordi vi | greve | Løst og fast | |
| Ellers er der jo en | Domiino | Hjælp generelt | |
| Du kan jo installere debian, | Domiino | Hjælp generelt | |
| 'Aktiviteter' | greve | Løst og fast | |
| glemte lige aktiviteter | greve | Løst og fast |