Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hej igen #1 Det er | eggtux | Løst og fast | |
| god ide :-) Det kan tage | cb400f | Løst og fast | |
| god ide :-) Det kan tage | cb400f | Løst og fast | |
| Kan man ikke vente, kan man | cb400f | Løst og fast | |
| jeg har et regneark | eggtux | Løst og fast | |
| Vi er løbet tør | eggtux | Løst og fast | |
| Det har de sagt i snart | eggtux | Løst og fast | |
| "Ghost Commander" er jeg | m_abs | Software | |
| hvor mange år er et par år | eggtux | Løst og fast | |
| Hvis ikke du allerede kender | eggtux | Løst og fast | |
| slet ikke | eggtux | Løst og fast | |
| Hvilken boligforening i | eggtux | Løst og fast | |
| Tor protokollerne er | frogmaster | Software | |
| VPN | frogmaster | Software | |
| Den officielle udgivelse | cb400f | Løst og fast | |
| I lige måde, og hvis du er | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Bor i den anden ende af | cb400f | Løst og fast | |
| Jeg slipper vel for at | cb400f | Software | |
| #13 selvom det er indenfor | cb400f | Software | |
| Prøv at se om du har | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ah, måske kan man alligevel | cb400f | Software | |
| De første Jolla telefoner | cb400f | Software | |
| Der bliver tilsyneladende | cb400f | Software | |
| Der er 100 | cb400f | Løst og fast | |
| #9Jeg finder også emnet | frogmaster | Software | |
| Har du adgang til en | cb400f | Løst og fast | |
| Har fået nyt modem, der virker | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Trine Bramsen, er svær | frogmaster | Software | |
| Holy shit ;-) Jammen så har | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Yup, den vil fjerne hele | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg troede at GNOME havde | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Vær også klar over at | frogmaster | Software | |
| En anden ting du skal være | frogmaster | Software | |
| Vær også klar over at Tor | frogmaster | Software | |
| http://www.version2.dk/artike | frogmaster | Software | |
| Måske man bør skifte | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Meeen, nu er det ikke en | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #2 Det er sikkert en god | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nå ja, og så havde for | FrugalMan | Løst og fast | |
| Gav samme resultat hos mig - | FrugalMan | Løst og fast | |
| Debian jessie.. Det lyder | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det har alle kendetegnene | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| He he, Jo den er lidt mere, | nesnomis | Humor | |
| Jeg foretrækker nu | nesnomis | Humor | |
| Under første | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hvis man har brug for et | frogmaster | Software | |
| Brugervenlig og | FrugalMan | Løst og fast | |
| de har selv ærligt og | frogmaster | Software | |
| Nu fik jeg det på en eller | stizzel | Hjælp generelt | |
| VPN | frogmaster | Software |