Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| @johnnyec | greve | Løst og fast | |
| Vist ikke kun KDE | greve | Løst og fast | |
| Hvis det er den samme | Domiino | Hjælp generelt | |
| Den BURDE jo bare kører | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg prøver at lægge en ren | Domiino | Hjælp generelt | |
| Enkeltklik er upstream | cb400f | Løst og fast | |
| Nogen der ved, hvorfor | cb400f | Løst og fast | |
| X200 findes ikke med I5, så | Domiino | Hjælp generelt | |
| De ser meget lovende ud, | m_abs | Spil | |
| Den BURDE jo bare kører | Domiino | Hjælp generelt | |
| Kan du køre 'cat | Domiino | Hjælp generelt | |
| #10 ikke sikker på du har | cb400f | Løst og fast | |
| #8 ikke sikker på du har | cb400f | Løst og fast | |
| Har fået 13.1 installeret | cb400f | Løst og fast | |
| #7Mener det er ext4, både | cb400f | Løst og fast | |
| Hvilket filsystem bruger | cb400f | Løst og fast | |
| Har også fået opdateret. | cb400f | Løst og fast | |
| #2 Fint med Calligra, tak | Kappa | Software | |
| Tak | cb400f | Løst og fast | |
| Moderne point-and-click adventure spil? | m_abs | Spil | |
| eller Calligra Words | Kappa | Software | |
| Jeg benytter LibreOffice, | Kappa | Software | |
| Jeg har googlet mig frem til | Domiino | Hjælp generelt | |
| Den BURDE jo bare kører | Domiino | Hjælp generelt | |
| Cool. Det prøver jeg lige, | lbm | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Søg på Daedalic | m_abs | Spil | |
| Der går nok lige en uges | cb400f | Løst og fast | |
| #2Antager det handler om | cb400f | Løst og fast | |
| Gå til Dolphin -> | cb400f | Løst og fast | |
| Er ved at hente 13.1, tumbnails? | cb400f | Løst og fast | |
| PS: | Domiino | Hjælp generelt | |
| Ja i hvert tilfælde det med | cb400f | Løst og fast | |
| #8 Der bliver også en | cb400f | Løst og fast | |
| Din bios angiver max | Domiino | Hjælp generelt | |
| 13,1 er hentet og jeg | cb400f | Løst og fast | |
| #12 ja, sikkerhed er en stor | eggtux | Løst og fast | |
| Ja så nærmer Manjaro sig | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg bruger det næsten | m_abs | Software | |
| #0 Mens jeg husker det, husk | eggtux | Løst og fast | |
| Clem svarer Anybody running | Slettet220102 | Løst og fast | |
| #9 Takker for | eggtux | Løst og fast | |
| Nu ser jeg ikke ret meget | m_abs | Software | |
| Kald det banalt, men... VLC! | m_abs | Software | |
| Godt bud :) Jeg er også ret | m_abs | Software | |
| som lovet. | eggtux | Løst og fast | |
| #8 Perfekt En stor lettelse | cb400f | Løst og fast | |
| #3 Der bliver også en guide | cb400f | Løst og fast | |
| Det er mig, der står | eggtux | Løst og fast | |
| Hvis der skulle være nogle | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hej igen #1 Det er | eggtux | Løst og fast |