Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Nu var ideen at jeg kunne | m_abs | Hjælp generelt | |
| Kan du ikke bare bruge "cd-" | m_abs | Hjælp generelt | |
| Alias kan ikke håndtere | m_abs | Hjælp generelt | |
| Prøv med | m_abs | Hjælp generelt | |
| Så er wireshark også ved | thorbjørntux | Software | |
| Hvad er det for en | blueeyez | Spil | |
| Faldt netop på Leeenux | blueeyez | Spil | |
| Der kan godt findes filer i | marlar | Software | |
| Kig eventuelt på Stella - | FrugalMan | Løst og fast | |
| Billeder på mapper | copycat | Hjælp generelt | |
| Scientific er CERN's | FrugalMan | Løst og fast | |
| RHEL baseret | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har nu smidt den | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg har nu smidt den ind i | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Dog skal du passe på med at | copycat | Hjælp generelt | |
| Med al den snak der har | gigolo joe | Løst og fast | |
| Jeg har nu opdateret | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Bedste råd. Få taget en | trafikselskabet | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Stallman har skrevet en | gigolo joe | Løst og fast | |
| "blub" her fra forum har | mjjzf | Løst og fast | |
| Det er bare en RHEL-klon. | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hvis nogen med en 32 bit | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Kunne være man skulle | joedalton | Nyhed | |
| Jeg har ikke noget imod | mjjzf | Løst og fast | |
| Lidt sjovt, at de viser | mjjzf | Løst og fast | |
| Det er nemt og meget | copycat | Hjælp generelt | |
| GRUB2 | trafikselskabet | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Lidt sjovt, at de viser det | mjjzf | Løst og fast | |
| Hehe.. 3 år efter tråden | carstenwm | Løst og fast | |
| ESLUG | carstenwm | Løst og fast | |
| Hvis det ender med at blive | peque | Hjælp generelt | |
| Salgsarumentet for | peque | Hjælp generelt | |
| Hvilken grafikkort-driver | trafikselskabet | Multimedia / lyd / video etc. | |
| jeg har selv fra tid | peque | Hjælp generelt | |
| knowledgetree | peque | Hjælp generelt | |
| Qnap eller ssd på en router | tetrimino | Hardware | |
| Ved boot kan du trykke (e), | trafikselskabet | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Kunne være man skulle kikke | joedalton | Nyhed | |
| I Snowden-sagen har det | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Og kan installeres på | joedalton | Nyhed | |
| Nej, en undo-knap er | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #1 nævner GIMP | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Re: RAW | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Er der en årsag til at | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Er der en årsag til at GIMP | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Der var denne tråd om | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #6 Der findes også Plasma | janoleholm | Hardware | |
| http://www.linuxin.dk/node/19 | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ellers kunne en god ide | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ubuntu burde sagtens kunne | mikkel | Multimedia / lyd / video etc. |